Tomaszsc
26
0
1
8
SC III ph I
2011
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Gdańsk
Tomaszsc
Zarejestrowani
— 11-04-2021, 12:48
op
Cześć... mam problem ze znalezieniem co oznacza dany kod. Może ktoś ma link lub info co oznaczają? Miałem przygodę podczas jazdy komunikat o możliwosci uszkodzenia silnika. Po ponownym odpaleniu dalsza jazda i zero problemu i tak już około 300km.Ale zapisane błędy są ..
1525F328 NIEZNANY
05641528 NIEZNANY
DTC00871C ciśnienie w rampie nie ciągły
DTC038096 połączenie jednostki podgrzewania wstepnego nie ciągły
Skanowanie Delphi DS150E 2017 rev3 final
Dwa ostatnie mogły powstać podczas wymiany świec i filtra paliwa. Ale czekam za jakiś czas znowu zrobię skan to zobaczymy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-04-2021, 12:52 przez Tomaszsc.)
•
andrzejwa
2,649
54
1289
323
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
1 - błąd dotyczy tempomatu - standard przybłędzie numer 3, nieistotny
2 - to samo, też tempomat i znaczy co wyżej
3 - ciśnienie w rampie wtrysku- tu może być zarówno filtr jak i np. regulator ciśnienia, przelewy na wtryskach itp.
3 - błąd świec żarowych
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi andrzejwa za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to andrzejwa for this post
• Tomaszsc
Tomaszsc
26
0
1
8
SC III ph I
2011
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Gdańsk
Tomaszsc
Zarejestrowani
— 11-04-2021, 14:30
op
No właśnie... błąd pojawil się przy jeździe na tempo macie przy 120/h Poczekam co będzie. Gdzieś można zdobyć opis błędów?
Dodam że Filtr wymieniałem na nowy podpompowane gruszką i pamiętam że po odpaleniu był błąd i by sprawdzić Paliwo czy tp. Wymienilem też wtedy świece na nowe możliwe że stad te błędy. Nie odłączałem aku. Widzialem też że teraz na nowym filtrze za gruszką jest powietrze lub nawet braki paliwa jak by się cofało.... Może trefny filtr?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-04-2021, 14:37 przez Tomaszsc.)
•
ko-ma
9,629
28
1647
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 11-04-2021, 15:37
Poz. 3. - zapowietrzający się układ paliwowy. przerabiałem temat z komunikatem na desce.
Dla świętego spokoju solidnie odpowietrzyć, poszukać luźnego złącza w przewodach. skasować błąd i popatrzyć, kiedy i w jakich okolicznościach się powtórzy. uwaga: jeśli jest to jednak uszkodzenie czujnika ciśnienia w rampie, może w każdej chwili uniemożliwić uruchomienie silnika. warto mieć w zapasie używkę na podmianę.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to ko-ma for this post
• Tomaszsc
Tomaszsc
26
0
1
8
SC III ph I
2011
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Gdańsk
Tomaszsc
Zarejestrowani
— 11-04-2021, 16:38
op
Jak powinno prawidłowo odpowietrzać się po wymianie filtra? Poprzednio wymiana filtra bez problemów. Gruszką pompowanie i tyle. Może to powinno być zrobione inaczej?
•
ko-ma
9,629
28
1647
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 11-04-2021, 17:04
(11-04-2021, 16:38)Tomaszsc napisał(a): Jak powinno prawidłowo odpowietrzać się po wymianie filtra? Poprzednio wymiana filtra bez problemów. Gruszką pompowanie i tyle. Może to powinno być zrobione inaczej?
Jeśli są ślady powietrza w przewodach - sprawdzić pod kątem szczelności montażu sam filtr + przewody przy nim i na odcinku do pompy. Bo jak gdzieś łapie powietrze, to najczęściej na złączach przewodów (czasami wystarczy poruszyć przewodem żeby zlokalizować nieszczelność).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-04-2021, 17:05 przez ko-ma.)
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to ko-ma for this post
• Tomaszsc
andrzejwa
2,649
54
1289
323
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
O zbiornika do pompy układ paliwa pracuje na podciśnieniu i każda nieszczelność powoduje zassanie powietrza a nie wyciek paliwa i dlatego trudno określić miejsce nieszczelności. Może pomóc wymiana oringów na króćcach lub całych wężyków na gumowe.
•
Tomaszsc
26
0
1
8
SC III ph I
2011
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Gdańsk
Tomaszsc
Zarejestrowani
— 13-04-2021, 09:43
op
Jak dotąd błędów po kasowaniu zero. W przewodzie jak pracuje zero powietrza a jak nie pracuje silnik zbiera się bańka powietrza przy gruszce. Ale czytalem że to popularny problem w renault.
•
Tomaszsc
26
0
1
8
SC III ph I
2011
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Gdańsk
Tomaszsc
Zarejestrowani
— 24-04-2021, 11:59
op
Wymiana uszczelek na filtrze na stare i problem ustał. Może zle sie spasowaly za pierwszym razem. Ważne że jest okey.
•
kotleto
6,198
28
3366
395
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Czechowice-Dz.
kotleto
Zarejestrowani
— 24-04-2021, 19:16
Wymieniles te na króćcach czy te w filtrze?
Wysłane z mojego telefonu
•
|