Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Odczyt błędów co oznaczają?


Tomaszsc
Zarejestrowani

op Cześć... mam problem ze znalezieniem co oznacza dany kod. Może ktoś ma link lub info co oznaczają? Miałem przygodę podczas jazdy komunikat o możliwosci uszkodzenia silnika. Po ponownym odpaleniu dalsza jazda i zero problemu i tak już około 300km.Ale zapisane błędy są .. 

1525F328 NIEZNANY 
05641528 NIEZNANY 
DTC00871C ciśnienie w rampie nie ciągły 
DTC038096 połączenie jednostki podgrzewania wstepnego nie ciągły 

Skanowanie Delphi DS150E 2017 rev3 final 

Dwa ostatnie mogły powstać podczas wymiany świec i filtra paliwa. Ale czekam za jakiś czas znowu zrobię skan to zobaczymy.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-04-2021, 12:52 przez Tomaszsc.)

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

1 - błąd dotyczy tempomatu - standard przybłędzie numer 3, nieistotny
2 - to samo, też tempomat i znaczy co wyżej
3 - ciśnienie w rampie wtrysku- tu może być zarówno filtr jak i np. regulator ciśnienia, przelewy na wtryskach itp.
3 - błąd świec żarowych

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi andrzejwa za ten post post:
  • Tomaszsc
Tomaszsc
Zarejestrowani

op No właśnie... błąd pojawil się przy jeździe na tempo macie przy 120/h Poczekam co będzie. Gdzieś można zdobyć opis błędów?

Dodam że Filtr wymieniałem na nowy podpompowane gruszką i pamiętam że po odpaleniu był błąd i by sprawdzić Paliwo czy tp. Wymienilem też wtedy świece na nowe możliwe że stad te błędy. Nie odłączałem aku. Widzialem też że teraz na nowym filtrze za gruszką jest powietrze lub nawet braki paliwa jak by się cofało.... Może trefny filtr?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-04-2021, 14:37 przez Tomaszsc.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Poz. 3. - zapowietrzający się układ paliwowy. przerabiałem temat z komunikatem na desce.
Dla świętego spokoju solidnie odpowietrzyć, poszukać luźnego złącza w przewodach. skasować błąd i popatrzyć, kiedy i w jakich okolicznościach się powtórzy. uwaga: jeśli jest to jednak uszkodzenie czujnika ciśnienia w rampie, może w każdej chwili uniemożliwić uruchomienie silnika. warto mieć w zapasie używkę na podmianę.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • Tomaszsc
Tomaszsc
Zarejestrowani

op Jak powinno prawidłowo odpowietrzać się po wymianie filtra? Poprzednio wymiana filtra bez problemów. Gruszką pompowanie i tyle. Może to powinno być zrobione inaczej?

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(11-04-2021, 16:38)Tomaszsc napisał(a): Jak powinno prawidłowo odpowietrzać się po wymianie filtra? Poprzednio wymiana filtra bez problemów. Gruszką pompowanie i tyle. Może to powinno być zrobione inaczej?

Jeśli są ślady powietrza w przewodach - sprawdzić pod kątem szczelności montażu sam filtr + przewody przy nim i na odcinku do pompy. Bo jak gdzieś łapie powietrze, to najczęściej na złączach przewodów (czasami wystarczy poruszyć przewodem żeby zlokalizować nieszczelność).

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-04-2021, 17:05 przez ko-ma.)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • Tomaszsc
andrzejwa
Zarejestrowani

O zbiornika do pompy układ paliwa pracuje na podciśnieniu i każda nieszczelność powoduje zassanie powietrza a nie wyciek paliwa i dlatego trudno określić miejsce nieszczelności. Może pomóc wymiana oringów na króćcach lub całych wężyków na gumowe.

Odpowiedz
Tomaszsc
Zarejestrowani

op Jak dotąd błędów po kasowaniu zero. W przewodzie jak pracuje zero powietrza a jak nie pracuje silnik zbiera się bańka powietrza przy gruszce. Ale czytalem że to popularny problem w renault.

Odpowiedz
Tomaszsc
Zarejestrowani

op Wymiana uszczelek na filtrze na stare i problem ustał. Może zle sie spasowaly za pierwszym razem. Ważne że jest okey.

Odpowiedz
kotleto
Zarejestrowani

Wymieniles te na króćcach czy te w filtrze?

Wysłane z mojego telefonu Biggrin

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości