Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

OGÓLNE Wymiana płynu do wspomagania kierownicy ?


PunkRock86
Moderatorzy

op Jak w temacie. Czy ktoś z Was wymieniał kiedyś całościowo płyn od wspomagania ? W Clio, kiedy jest mróz, to przez kilkanaście minut po odpaleniu pompa wyje jak opętana i kierownica chodzi ciężej. Jak się zagrzeje wszystko jest OK. W Espace z podobnego rocznika nie miałem takich akcji. Zastanawiam się czy powodem nie jest stary płyn. Jeśli tak - jak się zabrać za jego wymianę ?

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
kotleto
Zarejestrowani

Jak dla mnie to odkręć jeden przewód od maglownicy i zlej stary płyn później nalej nowego i będzie git Biggrin

Wysłane z mojego telefonu Biggrin

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

W Mazdzie tak właśnie zrobiłem jak pisze @ kotleto. Spuściłem całkiem płyn wężem dochodzącym do magla, pokręciłem kierownicą żeby zleciał ile się da. Zakręciłem przewód, wlałem pod korek plynu swierzego, odpaliłem auto pokręciłem kierownica na max w lewo, max w prawo dolalem to co poszło w magiel. I tak jeszcze parę razy i po sprawie...
Operacja trwała może z 30 min..


Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:
  • PunkRock86
Markus
Zarejestrowani

kompleksowo to możesz tak jak na filmie...

albo tak jak wyżej napisane...

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Markus za ten post post:
  • PunkRock86
Jurek
Zarejestrowani

Wymień koniecznie jak najszybciej ,ATF niestety dość dobrze wchłania wodę ,jak spada temp.to wytrącają się kryształki lodu które niszczą wszystko na swojej drodze.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Jurek za ten post post:
  • PunkRock86




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości