b.wasilewski@op.pl
45
0
1
0
SC II ph II
2008
2.0 dCi 150KM, 2003-2009
Kraków
op
Witam
podzielę się informacją na temat pewnej usterki którą udało mi się usunąć.
grand scenic II 2.0dci 2008r.
objawy:
samochód przerywał na ułamek sekundy w różnych sytuacjach.
okazało się że wystarczyło wyjąc czujnik od stopu i przeczyścić
mam nadzieję, że komuś pomogę bo mi długo zajęło znalezienie tej usterki.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-06-2016, 08:47 przez Oktawiusz.)
•
Oktawiusz
14,817
56
2038
683
INNY
2019
INNY
Sokołów Podlaski
Z ciekawości, skąd pomysł na właśnie ten czujnik ?? Trop bardzo dobry. Ja bym jak zawsze od EGRa zaczął a się zapomina o takich błachostkach
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
diabel
1,171
6
1510
1,186
SC II ph I
2004
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Będzin
diabel
Zarejestrowani
— 27-06-2016, 09:32
Zaskakujące rozwiązanie : co ma wspólnego ten czujnik z zapłonem? Wiem, że w VAGach świciła się kontrolka świec żarowych w sytuacji gdy czujnik szwankował, ale na pracę silnika to nie miało wpływu.
Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.
Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
•
Bora
13,444
24
3997
3,909
INNY
2003
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Koliszowy/Końskie
Bora
Kobiety
— 27-06-2016, 09:37
ja pierwsze co to bym pomyślała że to liche paliwo
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 27-06-2016, 11:56
Mój scenic ma taki objaw juz ze 2 lata na sekunde max 2 traci moc, wystarczy odpuscić gaz i ponownie wcisnac i wraca wszystko do normy.jakos nauczyłem sie z tym jezdzic.
Występuje to albo 5x dzienie, albo raz na miesiąc.
U mnie myslę o egr ze to jego wina,ale zobaczę ten czujnik stopu.
A gdzie on się znajduje?
Wysłane z mojego SM-G530FZ
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
maciej1486
21,017
23
2411
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
maciej1486
Zarejestrowani
Online
— 27-06-2016, 14:04
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
b.wasilewski@op.pl
45
0
1
0
SC II ph II
2008
2.0 dCi 150KM, 2003-2009
Kraków
op
mi pomogło i mam nadzieje że komuś również.
ale dzisiaj mój scenic na lawecie pojechał do elektronika bo:
po zapaleniu obroty same rosły.
po wciśnięciu hamulca obroty wracały do normalnych.
gaz raz reagował a raz nie i za każdym razem po puszczeniu hamulca obroty rosły.
na tablicy raz po raz informacja sprawdź wtryski, usterka ESP, servis, a za chwile żadnych błędów
jakieś pomysły ???
•
maciej1486
21,017
23
2411
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
maciej1486
Zarejestrowani
Online
— 27-06-2016, 21:09
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
b.wasilewski@op.pl
45
0
1
0
SC II ph II
2008
2.0 dCi 150KM, 2003-2009
Kraków
op
no trop był taki, że przeszedłem przez EGR, przepustnice, sprawdzenie po kolei każdej kostki.
aż w końcu padło na ten czujnik i jakimś cudem zadziałało.
i widać po dzisiejszej usterce, że ma coś wspólnego ten czujnik bo auto po zapaleniu grzało do 5tyś obrotów a jak tylko wcisnąłem hamulec schodziły.
no nic czekam na diagnozę od mechanika i dam znać co to było bo jak zadzwoniłem to nie miał pojęcia co to może być
•
b.wasilewski@op.pl
45
0
1
0
SC II ph II
2008
2.0 dCi 150KM, 2003-2009
Kraków
op
(27-06-2016, 21:12)b.wasilewski@op.pl napisał(a): no trop był taki, że przeszedłem przez EGR, przepustnice, sprawdzenie po kolei każdej kostki.
aż w końcu padło na ten czujnik i jakimś cudem zadziałało.
i widać po dzisiejszej usterce, że ma coś wspólnego ten czujnik bo auto po zapaleniu grzało do 5tyś obrotów a jak tylko wcisnąłem hamulec schodziły.
no nic czekam na diagnozę od mechanika i dam znać co to było bo jak zadzwoniłem to nie miał pojęcia co to może być
no i scenic wrócił po trzech dniach naprawiony. według tłumaczenia mechanika problemem był nieodpowiedni potencjometr gazu ( sam go jakiś czas temu złożyłem tam gdzie kupowałem stwierdzili, że bez znaczenia jest od jakiego modelu jest i tak będzie pasował) który dawał błędne odczyty do sterownika który w końcu się zawiesił. wymiana potencjometru i zapewne jakieś działa przez kompa i autko jak nowe.
•
|