Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

OGÓLNE Po opaleniu silnika, nawiew pracuje na sporych obrotach, wyższe niż ustawione


pio555
Junior Administratorzy

(18-05-2017, 07:43)pawelli napisał(a): no właśnie muszę od kogoś pożyczyć na test. Choć tak się zastanawiam na opornicą - czy przypadkiem ona nie miesza tutaj.
zacznij od panela najłatwiej rozebrać i sprawdzisz w 5 minut

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • pawelli
pawelli
Zarejestrowani

op To fakt, że podmiana to 5 min roboty, tylko trzeba skądś to pożyczyć ;)

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

na zlocie podmienisz i bedziesz miał jasnośćBiggrin

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:
  • pawelli
pawelli
Zarejestrowani

op niby tak, tylko że trzeba z tym pojeździć z tydzień - bo jest tak czasami że 2-3 tygodnie nic się nie dzieje ...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-05-2017, 09:57 przez pawelli.)

Odpowiedz
pawelli
Zarejestrowani

op Zastanawiam się nad jeszcze jednym faktem.

Pierwsze objawy trwały jakieś 1-2 tygodnie - tu robiłem krótkie odcinki, auto długo stało, mało jeżdżone.

potem wyjazd - 160 km

Na drugi dzień - koniec problemów z wentylatorem i jego pracą - i tak ze 3 tygodnie.
Ochłodziło sie (zeszły tydzień) i i problem powrócił.

Zastanawiam się czy nie jest to związane z jakimiś spadkami napięcia ...
A po dopaleniu jak altek dobije voltów ;) - wszystko wraca do normy.

Co Wy na to ? może jest to związane z jakimś spadkiem napięcia ?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-05-2017, 11:26 przez pawelli.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(18-05-2017, 08:58)pawelli napisał(a): To fakt, że podmiana to 5 min roboty, tylko trzeba skądś to pożyczyć ;)
Bartasa masz pod ręką

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • pawelli
pawelli
Zarejestrowani

op PrzeCLIPowałem wczoraj moje Szczenię ;)

- błąd czujnika nasłonecznienia - i sądzę że stąd moje problemy - on jest gdzieś wędrujący pod deską , niewiadomo teraz gdzie ale nie zamierzam go szukać;)
- napięcie AKU - 12,5 V
- napięcie ładowania 14,3 V

Znajomy CLIP-owacz - doradził mi żebym zostawił to w spokoju


dzięki wszystkim za zainteresowanie i pomoc !

Odpowiedz
pawelli
Zarejestrowani

op Problemów cd.
Teraz po uruchomieniu auta wentylator wystartował z opóźnieniem ...
Dojrzewam do decyzji zakupu nowego rezystora

Odpowiedz
pawelli
Zarejestrowani

op Co byście zrobili na moim miejscu mając w perspektywie wyjazd na wakacje ?

Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Naprawilbym zeby nie bylo niespodzianek, zeby klima chodzila poprawnie i bezawaryjnie. Nie warto sie meczyc w upale..

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:
  • pawelli




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości