Potem się dziwią "fachowcy", że człowiek woli sam coś zrobić.
OGÓLNE Nie odpala
JurekGr, czyli z cenami i jakością pracy doganiacie Warszawę :-). Tak na poważnie, to dzwoń i domagaj się zwrotu przynajmniej części kasy.
Potem się dziwią "fachowcy", że człowiek woli sam coś zrobić.
op
Zakładam, ze gwarancja jakaś na pompę jest bo wystawił FV.
Odnoszę tylko wrażenie, ze ten elektryk uczył się na moim Scenicu co i jak z takim modelem. Trwało to trzy dni, bo tak mu schodzi, a czas jakoś wycenić trzeba. Zrozumiałbym gdyby to wszystko chodziło ale po miesiącu padło także nie zostawię tego tak. Pięć paczek nie chodzi po ulicy piechotą. Nie wiem tylko jak to wyegzekwować ? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-03-2016, 20:04 przez JurekGr.) (30-03-2016, 15:22)JurekGr napisał(a): wytopiło się jedno z trzech czy czterech(nie pamiętam) połączeń w kostce.Odpowiedź jest prosta. Zły kontakt na połączeniach. Luźne styki, brudne, źle polutowane... i niech Ci nie wmówi że to nie jego wina. Widział chyba co robi.
JurekGR walcz o swoje! Jeśli pompa była nowa i jest walnięta to niech reklamuje i oddaje nówkę sztukę lub dogadaj się na częściowy zwrot kosztów(koszty robocizny).
Nie wolno się poddawać, pamiętaj żeby jechać do kolesia z kimś jeszcze w razie czego masz świadka+faktura można walczyć. (30-03-2016, 20:04)JurekGr napisał(a): Zakładam, ze gwarancja jakaś na pompę jest bo wystawił FVgwarancja jest zawsze i ja proponuje walczyć trochę wskazówek http://www.konsument.gov.pl/pl/porady/za...lug-2.html
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
powiem że zależy gdzie i na jaką czasami na części elektryczne nie ma gwarancji zwłaszcza te najtańsze a jak się odda to zaraz napiszą że zły montaż lub napięcie nieprawidłowe i się wszystko zapętla, a żeby sprawdzić napięcia prawidłowe to Autodata nie każdy to ma ;) albo robić samemu albo ktoś kto się zna na renault niech się za to zabierze bo 1 lepszy warsztat nie bardzo.... , a gwarancja jak mi ostatnio Pan w warsztacie powiedział jak zawieszenie robił do bramy także walka jak z wiatrakiem moim zdaniem, ale można próbować zależy od uczciwości warsztatu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-03-2016, 22:35 przez lukkasprzyk.)
CLIP V138/V142 ZAMOŚĆ, FNR 4in1 kodowanie kart w 30s, czyszczenie pamięci z kart, zgrywanie kodu w razie zgubienia karty
(30-03-2016, 22:35)lukkasprzyk napisał(a): powiem że zależy gdzie i na jaką czasami na części elektryczne nie ma gwarancji zwłaszcza te najtańszegwarancje jest zawsze na wszystko ale jaki sa jej warunki to juz inna sprawa
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM (30-03-2016, 22:41)pio555 napisał(a):(30-03-2016, 22:35)lukkasprzyk napisał(a): powiem że zależy gdzie i na jaką czasami na części elektryczne nie ma gwarancji zwłaszcza te najtańszegwarancje jest zawsze na wszystko ale jaki sa jej warunki to juz inna sprawa Dokładnie tak. Mówienie że na coś nie ma gwarancji to ściema. Trochę ten temat przerabiałem ostatnio. Czasem wystarczy postraszyć Federacją Konsumentów lub jeszcze lepiej DASem i gwarancja się znajduje.
op
Co by dokończyć moje perypatie...
Byłem u elektryka który tą poprzednia pompę montował, w której to (dla przypomnienia) wypalił się łaczik w kostce. Pompa jako tak jest sprawna, tylko kostka, która jest nie wymienna ujarana. Czyli gwarancja na pompę w plecy bo sprawna. Robocizna czyli skrupulatność sporawdzenia przy montażu to druga sprawa. Elektryk uznał, ze skoro sie to stało po miesiącu to już nie jego wina - moze i tak - nie wiem i nie oceniam. Pozostała kwestia rzetelnosci, uczciwości i rozwiązania tej mocno dziwnej sytuacji. Uznałem, ze na grzecznie trzeba szukać kompromisu i rozwiązania bo wtedy się jeszcze najwięcej uzyska. Elektryk zaproponował, ze w ramach zasady "win-win" mam u nich gratis kompleksowy przegląd klimatyzacji z uzupełnieniem czynnika jeśli zajdzie taka potrzeba i ewentualnym dolaniem oleju do sprężarki jeśli tego wymaga. Uznałem, ze drapanie się na siłę nic nie da i przystałem na tą propozycje. Pompę znajomy i doprowadzi do 100% funkcjonalności i sprzedam jako używaną. Odzyska w ten sposób przynajmniej część zdublowanych kosztów. Pięknie Wam dziękuje za podpowiedzi i rady. Mam nadzieję, ze jeśli komuś się coś takiego przytrafi to zawsze jest przykład gdzie ewentualnie szukać. (31-03-2016, 17:56)JurekGr napisał(a): Pompa jako tak jest sprawna, tylko kostka, która jest nie wymienna ujarana. Czyli gwarancja na pompę w plecy bo sprawna.skoro kostka jest nie wymienna, to powinno być potraktowane to jako komplet (31-03-2016, 17:56)JurekGr napisał(a): Elektryk uznał, ze skoro sie to stało po miesiącu to już nie jego wina - moze i tak - nie wiem i nie oceniam.tak jakbyś sobie kupił jakiś sprzęt AGD/RTV i spalił by Ci się po miesiącu i że niby co? powiedzieli by Ci Panie przecież jak żeś kupił to był dobry? jak dla mnie to żadne wytłumaczenie... (31-03-2016, 17:56)JurekGr napisał(a): Elektryk zaproponował, ze w ramach zasady "win-win" mam u nich gratis kompleksowy przegląd klimatyzacji z uzupełnieniem czynnika jeśli zajdzie taka potrzebadobrze powiedziane, jeśli zajdzie taka potrzeba. Dlaczego to zaproponował? Doskonale wie, że na 90% nie zajdzie taka potrzeba (31-03-2016, 17:56)JurekGr napisał(a): i ewentualnym dolaniem oleju do sprężarki jeśli tego wymaga.skąd będzie wiadomo kiedy będzie tego wymagać? od serwisu do serwisu klimy wszystko powinno być ok (Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-03-2016, 18:36 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości