Zabiore glos poniewaz na rynku jest duzo plynow udajacych plyny z norma G12/G12+ ktore wedlug specyfikacji powinny byc wlewane do naszych ukladow.
Oczywiscie ten z renault zolty rowniez ma norme G12+ Rozni sie tylko barwnikiem dodanym w toku produkcji.
Na rynku np K2 frezer freecar itp itd w cenie 35 zl za 5 litrow jest pelno plynow udajacych rozowy plyn a w rzeczywistosci jest to tylko plyn G11 z rozowym barwnikiem.
I statystyka z SKF - na 10 pomp wody i zwiazanymi z nimi reklamacjami 8 jest odrzucanych ze wzgledu na nieodpowiedni zastosowany plyn w ukladzie chlodniczym.
Czytajcie wiec informacje odnosnie to co kupujecie. Jezeli wystepuje slowo norma i numer normy danego producenta aut to plyn jest w 100% plynem G12/G12+ jezeli jest informacja ze moze byc stosowany we wszystkich ukladach chlodniczych to znaczy ze sie nie nadaje do niczego.