Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Nie podaje paliwa?


Pawik1923
Zarejestrowani

op Hej mam taki problem. Wdojechałem do Gdańska scenicem 2 2004r 1.9dci.ok 150km. auto pracowało bez zarzutu. Po kilku godzinach spędzonych w Gdańsku i powrocie do auta, samochód nie chce odpalic, silnik kręci ale nie dostaje tak jakby paliwa. Gdy pompowalem.gruszka widać było pęcherzyki powietrza i jak benzyna cofała się do baku. Gruszka po ok minuty pompowania staje się miękka.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(18-08-2021, 17:23)Pawik1923 napisał(a): 1.9dci
(18-08-2021, 17:23)Pawik1923 napisał(a): jak benzyna cofała się do baku
???
zapewne chodzi o diesla
(18-08-2021, 17:23)Pawik1923 napisał(a): silnik kręci ale nie dostaje tak jakby paliwa.
na PLAKA zapali?

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Pawik1923
Zarejestrowani

op Z plakiem to jest problem z dojściem do filtra Down

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(18-08-2021, 17:40)Pawik1923 napisał(a): Z plakiem to jest  problem z dojściem do filtra Down

No, nie przesadzaj, krótszy wkrętak wystarcza do stworzenia dostępu.
Ad rem : czy pojawił się jakiś komunikat na desce? Czy są jakieś inne objawy uszkodzenia (poza brakiem możliwości uruchomienia silnika i podejrzewanym zapowietrzeniem układu paliwowego, miękka gruszka po podpompowaniu wskazuje na niesprawność jej zaworka zwrotnego).

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-08-2021, 18:09 przez ko-ma.)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Pawik1923
Zarejestrowani

op Nie ma komunikatu, i objawów innych też nie widzę ...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-08-2021, 18:16 przez Pawik1923.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

No to wypadało by się podpiąć i popatrzeć w błędy zapisane i bieżące.
Stawiam na początek na czujnik ciśnienia paliwa w rampie wtryskowej, element dość często padający znienacka, bez wcześniejszych objawów i zazwyczaj bez komunikatu o błędzie.
Niesprawność tego czujnika powoduje odcięcie sygnału otwierającego wtryski.
Klasyczne potwierdzenie - właśnie "plakiem" (uwaga: nie przedobrzyć) albo poprzez podstawienie innego, choćby używki ze złomu.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Pawik1923
Zarejestrowani

op Jutro kupię plaka i sprawdzę czy odpali. Próbowałem ściągnąć wężyk za gruszka i włożyć go do.kanistra i nie zaciągnął

Odpowiedz
Pawik1923
Zarejestrowani

op Dzisiaj jak dałem plak to odpalił

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-08-2021, 19:59 przez Pawik1923.)

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

I pracował bez plaka?

Wysłane z mojego Redmi Note 10 Pro przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Pawik1923
Zarejestrowani

op Nie później już nie chciał odpalić. Dzisiaj dobiorę się do zaworu zwrotnego

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości