Noritsu
16
0
1
5
SC II ph I
2005
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Wałbrzych
Noritsu
Zarejestrowani
— 14-10-2017, 03:58
op
Witam wszystkich, pomocy!!!
Wczoraj z czystej chęci dbania o szczeniaka wykręciłem akumulator aby przeczyścić klemy oraz wszystkie połączenia jakie się przy nich znajdują. Wszystko ładnie wyczyściłem, poskładałem tak jak było, wchodzę do auta wciskam start a tu komunikaty: poziom oleju prawidłowy, usterka ładowania akumulatora, usterka ciśnienia oleju i włącza się wentylator chłodnicy, rozrusznik nie kręci. Panowie coś takiego mogłem uwalić, co robić, co sprawdzać, gdzie szukać przyczyny?'
Pacjent: scenic II ph1 2.0 16V
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-10-2017, 05:27 przez Noritsu.)
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 14-10-2017, 06:15
Sprawdź bezpieczniki przy aku przy klemach te.duże.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Noritsu
16
0
1
5
SC II ph I
2005
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Wałbrzych
Noritsu
Zarejestrowani
— 14-10-2017, 06:24
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 14-10-2017, 06:29
Przypadkiem.zwarcia nie.zrobiłeś zadnego?
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Noritsu
16
0
1
5
SC II ph I
2005
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Wałbrzych
Noritsu
Zarejestrowani
— 14-10-2017, 06:35
op
Tego właśnie nie jestem pewien, co prawda uważałem aby nic nie zwarło, chyba że lekkie iskierki czy podłączeniu klemy plusowej mogą uwalić bezpiecznik ?
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 14-10-2017, 06:42
Jeśli gdIez zrobiłeś zware to.prawdopodobnie.
Pierwsze co to posprawdzaj bezpieczniki wszystkie duże przy klemach. Na 99.9%to któryś z nich poleciał
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi scrabi za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to scrabi for this post
• Noritsu
Noritsu
16
0
1
5
SC II ph I
2005
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Wałbrzych
Noritsu
Zarejestrowani
— 14-10-2017, 06:47
op
Ok. Wrócę z pracy to sprawdzę je. Oczywiście napiszę jakie będą ustalenia bo nie ma nic gorszego na forach niż nie zakończone tematy.
•
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 14-10-2017, 10:45
sprawdz tez czy dobrze polaczone sa te ciensze kabelki co ida do klem plusowych i minusowych. Jak to sciagales to moze cos tam nie laczylo i sie urwalo albo schowalo gdzies i nie jest podpięte ponownie.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to A2-eR11 for this post
• Noritsu
Noritsu
16
0
1
5
SC II ph I
2005
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Wałbrzych
Noritsu
Zarejestrowani
— 14-10-2017, 15:04
op
A2-eR11 wstyd się przyznać ale faktycznie za akumulatorem schował mi się cienki czarny przewód. Po jego podłączeniu auto zapala normalnie. Dziękuję wszystkim bardzo za pomocne podpowiedzi.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Noritsu za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Noritsu for this post
•
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 14-10-2017, 19:23
Zdarza się Ważne ze juz wszystko dziala poprawnie
•
|