Nagrzewnica
A co się dzieje? Może używać płynu i będą mokre dywaniki, jeśli jest pęknięta. Szybę będzie parować. Może być czuć płyn w środku.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-09-2017, 07:33 przez filozof.)
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
A jakie objawy wskazują, że idziesz w tą stronę? Słabo grzeje? Czy leci? Pierwsze sprawdzenie nagrzewnicy, to silnik na 90 st, wyłącz dmuchawę na zero i sprawdź czy przewód wychodzący jest podobnie gorący jak zasilający.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-09-2017, 10:09 przez sportway.)
Uszkodzona nagrzewnica może być na kilka sposobów:
1. nieszczelna - wtedy cieknie płyn do środka, czuć płynem, mokre dywaniki, szyby strasznie parują. 2. "zarośnięta" w środku - wtedy nie grzeje, i w zimę zimno 3. zapchana od zewnątrz (teraz to już chyba rzadkość) - od zewnątrz zasyfiona i powietrze przez nią nie przelatuje. Jednak dziś w dobie klimatyzacji i filtrów kabinowych to można wykluczyć. ![]()
Ubywa mi płynu chłodniczego podczas pracy silnika... nie widać wycieków, nie kopci, temperatura nie skacze, wentylator się włącza przy 90, korek oleju bez majonezu, płyn chłodniczy nie bombelkuje i test nie wykazał CO2. Albo mi się wydaje albo czuć płyn w środku.
Jak się dobrać do nagrzewnicy i jak leci to gdzie jest mokro ? Schowki pod podłogą ? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-09-2019, 17:02 przez maniujr.)
LwG!
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości