Nagrzewnica
A co się dzieje? Może używać płynu i będą mokre dywaniki, jeśli jest pęknięta. Szybę będzie parować. Może być czuć płyn w środku.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-09-2017, 07:33 przez filozof.)
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
A jakie objawy wskazują, że idziesz w tą stronę? Słabo grzeje? Czy leci? Pierwsze sprawdzenie nagrzewnicy, to silnik na 90 st, wyłącz dmuchawę na zero i sprawdź czy przewód wychodzący jest podobnie gorący jak zasilający.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-09-2017, 10:09 przez sportway.)
Uszkodzona nagrzewnica może być na kilka sposobów:
1. nieszczelna - wtedy cieknie płyn do środka, czuć płynem, mokre dywaniki, szyby strasznie parują. 2. "zarośnięta" w środku - wtedy nie grzeje, i w zimę zimno 3. zapchana od zewnątrz (teraz to już chyba rzadkość) - od zewnątrz zasyfiona i powietrze przez nią nie przelatuje. Jednak dziś w dobie klimatyzacji i filtrów kabinowych to można wykluczyć.
Ubywa mi płynu chłodniczego podczas pracy silnika... nie widać wycieków, nie kopci, temperatura nie skacze, wentylator się włącza przy 90, korek oleju bez majonezu, płyn chłodniczy nie bombelkuje i test nie wykazał CO2. Albo mi się wydaje albo czuć płyn w środku.
Jak się dobrać do nagrzewnicy i jak leci to gdzie jest mokro ? Schowki pod podłogą ? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-09-2019, 17:02 przez maniujr.)
LwG!
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości