Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Moduł automatycznego hamulca recznego - różnice PHI i PHII


rafalpiskorz80
Zarejestrowani

op Witam.Mam pytanko:
Czy ktoś z Was orientuje się czy ten moduł hamulca jest identyczny w wersji przed i po liftowej???
Z góry dziękuję za odp.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-07-2017, 16:08 przez PRZEMO.)

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

(19-07-2017, 16:07)rafalpiskorz80 napisał(a): Witam.Mam pytanko:
Czy ktoś z Was orientuje się czy ten moduł hamulca jest identyczny w wersji przed i po liftowej???
Z góry dziękuję za odpowiedz
Fizycznie chyba nie ma różnicy, ale nie wiem jak to się zgra z komputerem w zależności od wersji przed czy poliftowej. Może ktoś już robił taką przekładkę.

Odpowiedz
rafalpiskorz80
Zarejestrowani

op No właśnie o to mi chodzi.

Odpowiedz
lumen
Zarejestrowani

Nie jestem pewny ale magistrala CAN może tu robić trochę różnice. Przed i po lifcie trochę zmian w elektronice wprowadzano.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi lumen za ten post post:
  • rafalpiskorz80
adamos111
Zarejestrowani

Nie ma różnicy czy to przed czy to po lifcie.Tylko po zmianie trzeba zgrać do posiadanego rodzaj nadwozia grand (wiadomo że od granda jest inny ale moduł sterujący jest taki sam) czy zwykły,rodzaj silnika i rodzaj skrzyni i kąty nachylenia.Pod czas tego zabiegu auto ma być na równej nawierzchni.Np.nie pod górkę ani z górki.Oczywiście nie ma konieczności robienia tego wszystkiego jak mamy moduł od podobnego auta.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-07-2017, 20:33 przez adamos111.)

Był Scenic 4x4 RX4 2.0 16v 2001. Jest Koleos 2.0 dci 4x4 Automat 2012r.
Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Jest konieczność, po każdym demontażu modułu/linek należy wykonać kalibrację modułu.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości