Maxiecu czy chinski clip
(29-12-2018, 22:14)halasma napisał(a): W sumie to dla siebie. Jesli MaxiEcu - to do ScII tylko MPM-Com.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
op
(30-12-2018, 09:44)ko-ma napisał(a):Jakas konkretna przewaga nad wersja elm?(29-12-2018, 22:14)halasma napisał(a): W sumie to dla siebie. Czy na elm nie mozna czegos zrobic co dziala na mpm? I co potrafi clip, czego nie potrafi maxiecu. I czy clip za okolo 600, ma szanse podzialac bezawaryjnie? Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-12-2018, 11:44 przez halasma.)
Jeżeli chodzi o Renault to oba interfejsy robią w 99% to samo. Przewaga mpm-com to możliwość programowania kart tylko w wersji prze liftem. Mpm jest też szybszy. Miałem elma, potem za 300 zł dokupiłem mpm-com by móc diagnozować pojazdy z serii VVW. Wejdź na stronę https://maxiecu.com/product/ i porównasz możliwości obydwu interfejsów.
MPM radzi sobie np. z Oplami, elm-327 już nie za bardzo...
Podobnie bywa i z Renault.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Różnica jest taka, że mpm-com ma wbudowany multiplekser, czyli jest w stanie obsłużyć can i can-m czego z elmem nie bardzo zrobisz bez kombinacji. Bardzo przydatne gdy chcesz coś robić z SIII, MIII, LIII. Jednakże funkcjonalność i tak będzie dużo gorsza niż CLIP'a zwłaszcza w kwestii diagnostyki.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości