Luz między zwrotnicą a sworzniem wahacza
Kolego jak miałem scenica 1 1.6 16v to sworzeń miałem oryginalny przy 180 tyś.km i nigdy nie stukał a elementem który stukał była często guma mocująca stabilizator do wahacza.Wymieniałem kilka razy gdyż te gumowe maja słabą trwałość i należy zamontować poliuretany.........http://poliuretany.olkusz.pl/pl/renault-clio-megane-scenic-tuleja-stabilizatora-przedniego-zewnetrzna-fi-18-24-mm-1szt.html
(02-01-2016, 15:23)alamsok1 napisał(a):i jak poradziłes sobie juz z tematem?(01-01-2016, 18:12)tadeuszek napisał(a): Nie wiem czy czytałeś od początku bo chodzi o scenica II a nie 1, bo w 2 kach drążek stabilizacyjny połączony jest z wahaczem za pomocą łącznika, który też mam wymieniony
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
![]() Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
op
Powiem szczerze , że sam . Nie jestem chłopcem co nic nie kumam więc jeśli śruba twarda 10,8 jaka tam jest nie daje się więcej dokręcić i staje w miejscu to moim zdaniem się więcej nie da. A ścianki się nie dotykają i nigdy się nie zejdą by najmniej w tym modelu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2016, 08:58 przez tadeuszek.)
hmm to że jest dokręcony (bo skończył się gwint) to nie znaczy że jest dokręcony... może trzeba jakąś podkładkę dać?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości