Kręci i nie pali
op
(01-01-2025, 19:30)filozof napisał(a): Sprawdź jeszcze wyłącznik bezwładnościowy za zbiorniczkiem wyrównawczym. Taki czerwony grzybek, on odpowiada za odłączenie zasilania pompy. Może wyskoczył, albo jest uszkodzony. Jeśli jest wciśnięty, to odłącz od niego przewody i połącz „na krótko”. Spiąłem na krótko i niestety to nie to.
op
Witajcie.
Mam mały update. Poszedłem do auta i wyciągnałem przekaźniki oznaczone na schemacie jako A- przekaźnik pompy paliwa oraz B - przekaźnik sterujący silnika. Przekręcam zapłon - kontrolka silnika z napisem STOP zapaliła się - pompy nie słychać bo nie ma przekaźnika. Włozyłem przekaźniki - zapalił. Pochodził chwilę i znowu zdechł, objaw jak wcześniej - migająca kontrolka STOP oraz stukające przekaźniki. Ponowne przekręcenie zapłonu nie załapało zapalenia kontrolki. Po kilku razach załapało i zapałił - ponownie zdechł. Ponizej przesyłam zdjęcia tych przekaźników (sa nowe - wymienione) oraz filmik jak to wygląda. https://youtube.com/shorts/bXAAeQLOfT0 https://youtube.com/shorts/DWhNCr_No_0 Zdjęcia: https://ibb.co/NjdPMhf https://ibb.co/0X3y0D9
Sprawdź instalację przekaźnika pompy, u mnie były luźne i zaśniedziałe styki.
Wysłane z Redmi 13
op
(02-01-2025, 12:39)twilk7 napisał(a): Sprawdź instalację przekaźnika pompy, u mnie były luźne i zaśniedziałe styki. Tam gdzie 'wchodzi' przekaźnik, czy gdzieś dalej po instalacji? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-01-2025, 12:51 przez kazikus1997.)
op
(02-01-2025, 12:57)twilk7 napisał(a): Tak, w gnieździe przekaźnika Wyczyszczone, po kropli rozcięczalnika, zwężone, przekaźnik wchodzi na sztywno - niestety pada w randomowym momencie. Może i dłużej pochodził ale i tak zanim się zagrzał na wolnych obrotach to padł z 4 razy. Ostatnio przejechał 400 km bez zająkniecia i nagle znowu... (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-01-2025, 14:08 przez kazikus1997.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości