kazikus1997
34
0
0
7
SC I ph II
1999
2.0 i 140KM, 1999-2003
Kraków
op
Witajcie.
Przejrzałem całe forum ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi ani nic co mogłoby rozwiązać mój problem.
Podczas przekręcenia zapłonu jakiś czas nie zapalała się kontrolna check i auto nie paliło. Przez jakiś czas podczas jazdy potrafił zgasnąć i stukały przekaźniki w komorze pod maską. Zostały wymienione.
Dziś podczas jazdy zgasł i jeszcze kilka razy udało mi sie go odpalić natomiast po teraz już w ogóle brak reakcji na kręcenie, przy czym kontrolka check nie zaświeca się w ogóle.
Wymieniona została również sonda na nową.
Juz jakiś czas temu zdjęty został immo - auto działało ok.
Nie słychać również pompy paliwa. Kiedy jeszcze kontrolka się zapalała to pompa była słyszalna.
Bezpieczniki wyglądają na ok.
Uprzejma prośba o pomoc w rozwiązaniu lub naprowadzeniu na rozwiązanie problemu.
Scenic I phII 99 r 2.0 kod silnika F4R740
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-01-2025, 16:58 przez kazikus1997.)
•
filozof
5,210
19
1624
1,925
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 01-01-2025, 16:41
Sprawdź, czy nie masz luźnej klemy na minusie.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
kazikus1997
34
0
0
7
SC I ph II
1999
2.0 i 140KM, 1999-2003
Kraków
op
(01-01-2025, 16:41)filozof napisał(a): Sprawdź, czy nie masz luźnej klemy na minusie.
Prąd jest normalnie w kabinie i po przekręceniu zapłonu.
Kręci też ale bez pozytywnego skutku.
•
siwusek216
5,967
17
4195
2,978
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
Może być stacyjka, bsi albo kończyć się sterownik silnika bądź ich instalacje.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
filozof
5,210
19
1624
1,925
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 01-01-2025, 18:05
Z pompą paliwa miałem podobnie. Włączała się na chwilę, nabijała ciśnienie w instalacji, ale nie miała „siły” włączyć się razem z rozrusznikiem, bo klema na minusie była luźna. Mimo porządnego skręcenia śruby można ją było obrócić na trzpieniu akumulatora. Kontrolki na desce nie przygasały, jak to ma miejsce, kiedy rozrusznik stanie. A kręcił dobrze.
U Ciebie jeszcze dochodzi brak immo, może emulator nie chce się dogadać że sterownikiem.
Ta kontrolka check, to coś, czego u mnie nie było - to też może tkwić problem. Z drugiej strony ona się świeci tylko po to, żebyś wiedział, że działa. Może spaliła się dioda, albo coś pali w liczniku.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-01-2025, 18:06 przez filozof.)
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi filozof za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to filozof for this post
• kazikus1997
kazikus1997
34
0
0
7
SC I ph II
1999
2.0 i 140KM, 1999-2003
Kraków
op
Teraz dowiedziałem się, że gość który ściągał immo zrobił to na poczet działania klimatyzacji. Kolejny elektromechanik niby przywrócił immo z powrotem by klima działała…
•
filozof
5,210
19
1624
1,925
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 01-01-2025, 18:34
Czerwona kontrola immo mruga w trakcie kręcenia, czy gaśnie?
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
kazikus1997
34
0
0
7
SC I ph II
1999
2.0 i 140KM, 1999-2003
Kraków
op
(01-01-2025, 18:34)filozof napisał(a): Czerwona kontrola immo mruga w trakcie kręcenia, czy gaśnie?
Czerwona dioda nie świeci w ogóle.
Sprawdziłem kleme jest ok.
Bezpieczniki ok.
Poruszanie wiązek, stuknięcie w przekaźniki nic nie daje.
•
filozof
5,210
19
1624
1,925
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 01-01-2025, 19:30
Sprawdź jeszcze wyłącznik bezwładnościowy za zbiorniczkiem wyrównawczym. Taki czerwony grzybek, on odpowiada za odłączenie zasilania pompy. Może wyskoczył, albo jest uszkodzony. Jeśli jest wciśnięty, to odłącz od niego przewody i połącz „na krótko”.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi filozof za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to filozof for this post
• kazikus1997
kazikus1997
34
0
0
7
SC I ph II
1999
2.0 i 140KM, 1999-2003
Kraków
op
Sprawdzałem go, wciskałem i normalnie rezonuje w środku :/
•
|