Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Kręci i nie pali


kazikus1997
Zarejestrowani

op Witajcie.
Przejrzałem całe forum ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi ani nic co mogłoby rozwiązać mój problem.
Podczas przekręcenia zapłonu jakiś czas nie zapalała się kontrolna check i auto nie paliło. Przez jakiś czas podczas jazdy potrafił zgasnąć i stukały przekaźniki w komorze pod maską. Zostały wymienione.
Dziś podczas jazdy zgasł i jeszcze kilka razy udało mi sie go odpalić natomiast po teraz już w ogóle brak reakcji na kręcenie, przy czym kontrolka check nie zaświeca się w ogóle.
Wymieniona została również sonda na nową.
Juz jakiś czas temu zdjęty został immo - auto działało ok.
Nie słychać również pompy paliwa. Kiedy jeszcze kontrolka się zapalała to pompa była słyszalna.
Bezpieczniki wyglądają na ok.

Uprzejma prośba o pomoc w rozwiązaniu lub naprowadzeniu na rozwiązanie problemu.
Scenic I phII 99 r 2.0 kod silnika F4R740

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-01-2025, 16:58 przez kazikus1997.)

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Sprawdź, czy nie masz luźnej klemy na minusie.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
kazikus1997
Zarejestrowani

op
(01-01-2025, 16:41)filozof napisał(a): Sprawdź, czy nie masz luźnej klemy na minusie.

Prąd jest normalnie w kabinie i po przekręceniu zapłonu.
Kręci też ale bez pozytywnego skutku.

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Może być stacyjka, bsi albo kończyć się sterownik silnika bądź ich instalacje.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Z pompą paliwa miałem podobnie. Włączała się na chwilę, nabijała ciśnienie w instalacji, ale nie miała „siły” włączyć się razem z rozrusznikiem, bo klema na minusie była luźna. Mimo porządnego skręcenia śruby można ją było obrócić na trzpieniu akumulatora. Kontrolki na desce nie przygasały, jak to ma miejsce, kiedy rozrusznik stanie. A kręcił dobrze.
U Ciebie jeszcze dochodzi brak immo, może emulator nie chce się dogadać że sterownikiem.
Ta kontrolka check, to coś, czego u mnie nie było - to też może tkwić problem. Z drugiej strony ona się świeci tylko po to, żebyś wiedział, że działa. Może spaliła się dioda, albo coś pali w liczniku.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-01-2025, 18:06 przez filozof.)

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi filozof za ten post post:
  • kazikus1997
kazikus1997
Zarejestrowani

op Teraz dowiedziałem się, że gość który ściągał immo zrobił to na poczet działania klimatyzacji. Kolejny elektromechanik niby przywrócił immo z powrotem by klima działała…

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Czerwona kontrola immo mruga w trakcie kręcenia, czy gaśnie?

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
kazikus1997
Zarejestrowani

op
(01-01-2025, 18:34)filozof napisał(a): Czerwona kontrola immo mruga w trakcie kręcenia, czy gaśnie?

Czerwona dioda nie świeci w ogóle.
Sprawdziłem kleme jest ok.
Bezpieczniki ok.
Poruszanie wiązek, stuknięcie w przekaźniki nic nie daje.

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Sprawdź jeszcze wyłącznik bezwładnościowy za zbiorniczkiem wyrównawczym. Taki czerwony grzybek, on odpowiada za odłączenie zasilania pompy. Może wyskoczył, albo jest uszkodzony. Jeśli jest wciśnięty, to odłącz od niego przewody i połącz „na krótko”.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi filozof za ten post post:
  • kazikus1997
kazikus1997
Zarejestrowani

op Sprawdzałem go, wciskałem i normalnie rezonuje w środku :/

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości