Tu masz schematy, nie wiedziałem, który masz silnik, więc załączam wszystkie, włącznik wstecznego to nr 155:
Wychodzi, że są dwie wersje rozwiązania:
1. czujnik 3 pinowy - martwego punktu skrzyni biegów 1109 i włącznik wstecznego 155 w jednym, wtedy 1109 jest w miejscu 155 na schematach lub,
2. dwa czujniki 2 pinowe, czujnik położenia neutralnego 1371 i włącznik wstecznego 155 na schematach powyżej.
Znalazłem coś ciekawego, otóż czujnik położenia sprzęgła (1057) idzie przez kostkę R2 do modułu hamulca ręcznego (1217), zatem mają one ze sobą coś wspólnego:
Coś mi śmierdzi dalej kostką R2, sprawdź sygnały na R2 od czujnika sprzęgła, czy przechodzą dalej do modułu hamulca...
A tu masz lokalizację i po lewej krótki opis wszystkich mas w samochodzie:
Wychodzi, że są dwie wersje rozwiązania:
1. czujnik 3 pinowy - martwego punktu skrzyni biegów 1109 i włącznik wstecznego 155 w jednym, wtedy 1109 jest w miejscu 155 na schematach lub,
2. dwa czujniki 2 pinowe, czujnik położenia neutralnego 1371 i włącznik wstecznego 155 na schematach powyżej.
Znalazłem coś ciekawego, otóż czujnik położenia sprzęgła (1057) idzie przez kostkę R2 do modułu hamulca ręcznego (1217), zatem mają one ze sobą coś wspólnego:
Coś mi śmierdzi dalej kostką R2, sprawdź sygnały na R2 od czujnika sprzęgła, czy przechodzą dalej do modułu hamulca...
A tu masz lokalizację i po lewej krótki opis wszystkich mas w samochodzie:
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-03-2016, 09:17 przez michumal.)
Scenic II Ph I 2006 2.0 16V automat