op
Od około 6 miesięcy mój scenic się dusi przy mocnym wciśnięciu gazu w niższym przedziale obrotów aż do ok 2,2-2,3 k. Odczuwalne zwłaszcza na wyższych biegach przy doładowanym aucie, np wyjazd na wakacje.
Dzisiaj posprawdzałem sobie trochę parametrów i niepokoi/zastanawia mnie korekta na jednym wtryskiwaczu. Na obrotach jałowych jest wszystko mniej więcej równo - +-0.5
Podczas jazdy, gdy przyspieszam delikatkie w tym przedziale obrotów, to korekty są max +-0.75. Ale jak wcisnę w podłogę, to wtrysk 3 leci do +1.5 a czasem nawet +2. Czy to już kwalifikuje wtrysk do regeneracji/wymiany? Pozostałe cały czas poniżej 1.
Dzisiaj posprawdzałem sobie trochę parametrów i niepokoi/zastanawia mnie korekta na jednym wtryskiwaczu. Na obrotach jałowych jest wszystko mniej więcej równo - +-0.5
Podczas jazdy, gdy przyspieszam delikatkie w tym przedziale obrotów, to korekty są max +-0.75. Ale jak wcisnę w podłogę, to wtrysk 3 leci do +1.5 a czasem nawet +2. Czy to już kwalifikuje wtrysk do regeneracji/wymiany? Pozostałe cały czas poniżej 1.