Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Korekty wtrysków w 1.6 dci


Raffaell2
Zarejestrowani

op Od około 6 miesięcy mój scenic się dusi przy mocnym wciśnięciu gazu w niższym przedziale obrotów aż do ok 2,2-2,3 k. Odczuwalne zwłaszcza na wyższych biegach przy doładowanym aucie, np wyjazd na wakacje.
Dzisiaj posprawdzałem sobie trochę parametrów i niepokoi/zastanawia mnie korekta na jednym wtryskiwaczu. Na obrotach jałowych jest wszystko mniej więcej równo - +-0.5
Podczas jazdy, gdy przyspieszam delikatkie w tym przedziale obrotów, to korekty są max +-0.75. Ale jak wcisnę w podłogę, to wtrysk 3 leci do +1.5 a czasem nawet +2. Czy to już kwalifikuje wtrysk do regeneracji/wymiany? Pozostałe cały czas poniżej 1.

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Korekcje to nie złoty grall i nie służy do weryfikacji stanu wtrysków. Raczej zainteresował bym się ciśnieniem doładowania. U mnie winny był zawór regulacji doładowania.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
Raffaell2
Zarejestrowani

op Znajdę go w PyClip ?

Odpowiedz
Vapor
Zarejestrowani

Pewnie, że znajdziesz.
Wtrysk - System Parametrs - Kontrola Silnika - Regulator/ Ogranicznik Prędkości - PR041 Ciśnienie Doładowania.

Wysłane z mojego 23021RAA2Y przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Raffaell2
Zarejestrowani

op Dzięki panowie. Dzisiaj będzie sprawdzał.

Odpowiedz
Raffaell2
Zarejestrowani

op A jakiś parametr powie prawdę o dpf?

Odpowiedz
wojteks
Zarejestrowani

Co ile kilometrów się DPF wypala?

Odpowiedz
Raffaell2
Zarejestrowani

op Ciekawostka, przynajmniej dla mnie - wczoraj wieczorem przy temp zewnętrznej 18 C scenic przyspieszał jak należy, żadnych lagów.
Dziś 32 C i znów to co nie daje mi spać - przyduszania podczas przyspieszania.

Ciśnienie doładowania rośnie płynnie, niema na wykresie żadnych spadków, zarówno w pierwszy jak i drugi dzień. Ale dziś jak było gorąco, to korekty wtrysku są 2 razy większe niż wczoraj i na jednym cylindrze dochodzą do +1.5. Wczoraj jak było chłodno, to maksymalnie +0,8 i bez szarpania.

Kolejny temat to woda w filtrze. Komunikat znów pojawia się pomimo wymiany filtra i dotankowania na full Vervy. Jakieś pomysły ? Kilka dni było OK, ale błąd powrócił

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości