Maciej Marcinek
34
0
4
8
SC III ph II
2012
1.4 TCe 16v 130KM, 2012-2013
Szczecin
op
Witam mam korekty dlugoterminowe na lpg tak jak w tytule. Wymienilem sonde lambda po sugesti tunera jak podnosil moc(uszkodzona grzałka) . Sonda czarna okopcona co wg mojej wiedzy oznacza zbyt bogata mieszankę. Korekty na - oznaczaja ze dalej jest zabogato czy za ubogo paliwa?
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
•
ko-ma
9,634
28
1647
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 26-12-2020, 13:09
Za bogato, i to bardzo.
No, chyba że się nie znam...
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
uish
12
0
1
5
SC III ph II
2011
1.4 TCe 16v 130KM, 2012-2013
Wrocław
uish
Zarejestrowani
— 27-12-2020, 10:55
Witam
Podepnę się pod temat. Po zakupie autka z nadejściem sezonu zimowego, autko zaraz po przełączeniu się na gaz początkowo nie ma mocy słabo się wkręca i szarpie, jak silnik się już rozgrzeje problem znika. Oddałem auto do gaziaża i powiedział, że mam duże korekty na minus, cokolwiek to znaczy. Twierdził, że muszę ustawić luzy zaworoewe??? Zaskoczony byłem. Na razie wymieniłem wszystkie filtry, olej i temat się nieco poprawił, ale to raczej przyczyna nie była. Może faktycznie wymienię jeszcze sondę lambda, to wydaje się dość logiczne. Ale jak się mają do tego zawory, czy faktycznie w Renault trzeba je ustawiać?
•
siwusek216
5,945
17
4173
2,942
SC III ph II
2013
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Mysłowice
1.4Tce to silnik nissana i luzy zaworowe są regulowane płytkami
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
•
uish
12
0
1
5
SC III ph II
2011
1.4 TCe 16v 130KM, 2012-2013
Wrocław
uish
Zarejestrowani
— 27-12-2020, 12:31
(27-12-2020, 11:13)siwusek216 napisał(a): 1.4Tce to silnik nissana i luzy zaworowe są regulowane płytkami
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Czyli faktycznie trzeba pojechać do mechanika i ustawić.
•
bologno
522
1
69
108
SC III ph I
2010
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Gniezno
bologno
Zarejestrowani
— 27-12-2020, 19:51
1.4 Tce posiada ręczną regulację luzów zaworowych, za pomocą całych szklanek. Nie ma tutaj żadnych płytek. Rzadko, kiedy wymagane jest kasowanie luzów, chyba że na LPG ponad 200tyś nalatane to delikatne korekty mogą być wymagane. Ja mam przebieg 175 tyś, z czego 40 tyś na LPG i luzy idealne podczas pomiaru kilka miesięcy temu.
•
czopochrup
258
0
58
4
SC III ph I
2009
Energy TCe 130KM, od 2013
r sl
Jezeli podnosiles moc u tunera i nie wygregulowal dawek zmien tunera kazdy wie ze na seryjnym sofcie 1.4 tce zalewany jest wiadrami paliwa. Sam mam LTFT na porzadnym minusie (cos kolo 8 chyba). Jak sie modyfikuje soft to wtedy idzie wyregulowac dawki tak zeby nie lal basenami paliwa, a co za tym idzie spalanie po tjunie spada.
•
Maciej Marcinek
34
0
4
8
SC III ph II
2012
1.4 TCe 16v 130KM, 2012-2013
Szczecin
op
Okazuje sie ze lpg zalewa. Po jezdzeni na benie mam okolice zera. Zwróciłem uwagę, że scenic ma trzy korekty krótko długo i jeszcze jedna która dziala wtedy jak się depnie i nie widzi korekt krótko terminowych. Wiec jak pojedzilem bez lpg wrocillo wmiare do normy ale jeszcze ta korekta 3 jest na - 5 ale nie wiem w jakich warunkach sie ona zmienia. Lambda wynieniona dla zdrowotności .
Na gazie nalatane 150 tys
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-01-2021, 15:55 przez Maciej Marcinek.)
•
|