Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Komplety brak mocy w 1.6 dci


Suchy_PL_
Zarejestrowani

Tak jak poprzedni zasugerował ale jak słychać gwizd znaczy masz nieszczelność w dolocie i wtedy nie będziesz miał doładowania co skutkuje brakiem mocy. Skontroluj cały dolot...dziura może być i w intercoolerze jak ja miałem w B5 i plus do tego rura Biggrin a dopiero później obserwować turbo bo aby nie ładowało musiałby wirnik się rozpaść. Skontroluj również klapy z zaworem na rurze wydechowej bo lubi to się zastać. No i przede wszystkie podłączenie pod kompa by wiedzieć jakie błędy ma w ECU.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-08-2020, 21:23 przez Suchy_PL_.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Suchy_PL_ za ten post post:
  • kimeleone
mojzesz92
Moderatorzy

(14-08-2020, 15:02)lekkir napisał(a): (tak na marginesie pięknie się to robi na VCDSie ale to do grupy VAG).
Tak więc nie wymieniaj tylko diagnozuj. Powodzenia.

Oj tak mam vaga i vcdsa i tam można pięknie zrobić logi z czego chcesz Biggrin
A tutaj wziąlbym kogos, niech jedna osoba szuka dziury a druga gazuje. Może odpiela sie glupia spinka a mechanik robi na sztuke Biggrin
Nie raz miałem sytuacje u siebie z moim mechanikiem (normalnie robi w serwisie a po godzinach w domu) ze np ucieka mi plyn chlodniczy. Podjezdzam i pytam kiedy to sprawdzi, mowi czekaj zobacze bo bardzo czesto to króciec przy chlodnicy, wrzuca na kanal, sory nie to takze musisz zostawić, inna sytuacja z jakimś czujnikiem, juz nie pamietam o co chodzilo. W domu nie ma kompa ale skoro jak ja mam to mowi sprawdz mi wszystkie bledy i daj papier to bedzie mi latwiej (a mi taniej Thumbup )Dąże do tego że niektórzy robia na oko a inny bedzie szukał. Mój szukał i nigdy nie zrobil mnie w wała, a jak potrzebowałem zrobić geometrie po tym jak robił zawias u siebie to albo zabierał fure albo mówił o ktorej ma podjechać tam gdzie pracuje w trakcie przerwy to mi wszystko ustawi Biggrin

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-08-2020, 22:13 przez mojzesz92.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi mojzesz92 za ten post post:
  • kimeleone
kimeleone
Zarejestrowani

op Mechanik po diagnostyce zalecił wypalanie DPF, podobno był strasznie zawalony. Teraz z czystym DPFem Scenic idzie nieco lepiej, ale to na pewno nie jest pełna moc. Mechanik upiera się, że trzeba regenerować turbo bo łopatki są pogięte. Ponownie wywaliło mi błędy odnośnie kontroli układu wydechowego oraz wtrysków. 
Auto zabrałem i oddam do mechanika wyspecjalizowanego w turbinach, który ma zrobić ponowną diagnostykę. Dam znać jak się to skończyło.

Odpowiedz
Suchy_PL_
Zarejestrowani

To albo cialo obce albo mega luz miales na wirniku ale yo rsczej byś usłyszał, że trze ci o obudowę ...jak z tym wyszło ?

Odpowiedz
arsen008
Zarejestrowani

Jaki nalot ma to auto że łopatki się pokrzywiły ?? 1.6 dci ma chłodzenie turbiny cieczą ??

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(22-09-2020, 21:51)arsen008 napisał(a): Jaki nalot ma to auto że łopatki się pokrzywiły ?? 1.6 dci ma chłodzenie turbiny cieczą ??
Autor napisał że 230tys ale myślę zejezeli satakie uszkodzenia jak pisze przebieg spokoknie 2xjal nie więcej

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
kimeleone
Zarejestrowani

op Okazuje się, że turbina jest OK. Padło na regulator ciśnienia turbiny, bo przed regulatorem jest ciśnienie 0,7 a za 0,25. Jednak po podmianie na inny dalej brak mocy. Macie na to jakiś pomysł?

Odpowiedz
GrzegorzN
Zarejestrowani

(30-09-2020, 13:08)kimeleone napisał(a): Okazuje się, że turbina jest OK. Padło na regulator ciśnienia turbiny, bo przed regulatorem jest ciśnienie 0,7 a za 0,25. Jednak po podmianie na inny dalej brak mocy. Macie na to jakiś pomysł?
Znalazłeś problem?

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości