Koło dwumasowe
Ja wymienialem dwumase jakos latem po jakis 250 kkm. Po wyjeciu okazalo sie ze kolo ma potezne luzy. Orginal kupiony za 1200.
Sama dyskusja zas nie ma za bardzo sensu bo jak ktos sie dowie czy ma albo nie to co? Bedziecie inaczej jezdzic?
Pozdrawiam
presio AKA marky
Tak się zastanawiam co trzeba zrobić żeby podczas wymiany sprzęgła zniszczyć dwumasę. Jedyne co mi przychodzi do głowy to zerwanie gwintu w otworach do przykręcenia docisku.
mi kiedyś urwałą sie śruba przy dokręcaniu tarczy i częśc zostałą w dwumasie, ale odkręciłęm dwumasę wywierciłem ppozostałą częśc śruby nagwintowałem na nowo i wsio było ok. a śruba sie ukręciał bo to byłą fabryczna i pewnie juz z 10 x była odkręcana i wykręcana.a autko jest z 2000r
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Co trzeba?odkrecic niepotrzebnie dwumas potem doj..c śruby na maksa i dać jedną nie orginalną i też na maxa ,w efekcie zrywa ta nie orginalną i potem idzie reszta ot i tyle 1k km i po dwumasie ....
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-01-2017, 22:53 przez cviatec.)
Panowie i ja się podepnę pod temat, u mnie już siada albo siadła ale jeszcze jeździ dwumasa i pytanie jakie kupić ? rozumiem że nowe , ale 1600zł samo koło, tak się zastanawiałem nad regenerowanym , czy może ktoś montował słyszałem też o sztywnym kole ale to raczej nie.
Na Zieloną Górę dostałem namiar od gościa który zajmuje się chip tuningiem silników JTD i w swoich dwóch JTD z chipem po 200KM wkładał cale zregenerowane komplet w/w firmie i dawały rade. Jestem ciekawy czy Kangoo miały ten same silniki i czy tam też były dwumasy? Szwagier w Fordzie S-Max 1,6 TDCi też miał dwumasowe ale zmienił na jednomas s Forda Curier z tym samym silnikiem więc może Kangoo mogło mieć ten sam patent.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości