Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Koło dwumasowe


scrabi
Zarejestrowani

ja w Omedze już dwumasę 3x wymieniałem, i sprzęgło ze 2x nigdy mi się nie zdarzyło żeby przy wymiane sprzęgła rozwalić dwumasę

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
cviatec
Zarejestrowani

Tobie nie Biggrin znam takich co potrafiąBiggrin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-01-2017, 15:17 przez cviatec.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi cviatec za ten post post:
  • michaldck
presio
Zarejestrowani

Ja wymienialem dwumase jakos latem po jakis 250 kkm. Po wyjeciu okazalo sie ze kolo ma potezne luzy. Orginal kupiony za 1200.
Sama dyskusja zas nie ma za bardzo sensu bo jak ktos sie dowie czy ma albo nie to co? Bedziecie inaczej jezdzic?

Pozdrawiam
presio AKA marky
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Tak się zastanawiam co trzeba zrobić żeby podczas wymiany sprzęgła zniszczyć dwumasę. Jedyne co mi przychodzi do głowy to zerwanie gwintu w otworach do przykręcenia docisku.

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

mi kiedyś urwałą sie śruba przy dokręcaniu tarczy i częśc zostałą w dwumasie, ale odkręciłęm dwumasę wywierciłem ppozostałą częśc śruby nagwintowałem na nowo i wsio było ok. a śruba sie ukręciał bo to byłą fabryczna i pewnie juz z 10 x była odkręcana i wykręcana.a autko jest z 2000r

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
cviatec
Zarejestrowani

Co trzeba?odkrecic niepotrzebnie dwumas potem doj..c śruby na maksa i dać jedną nie orginalną i też na maxa ,w efekcie zrywa ta nie orginalną i potem idzie reszta ot i tyle 1k km i po dwumasie ....

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-01-2017, 22:53 przez cviatec.)

Odpowiedz
tadeuszek
Zarejestrowani

Panowie i ja się podepnę pod temat, u mnie już siada albo siadła ale jeszcze jeździ dwumasa i pytanie jakie kupić ? rozumiem że nowe , ale 1600zł samo koło, tak się zastanawiałem nad regenerowanym , czy może ktoś montował słyszałem też o sztywnym kole ale to raczej nie.

Odpowiedz
mike
Zarejestrowani

Sztywne koło będzie przenosić drgania na skrzynie, silnik budę i to spowoduje szybkie uszkodzenia. Co do regeneracji to regenerowałem caly komplet a do silnika JTD i byłem zadowolony z efektu i dlugotrwalosci w firmie Saja z Zielonej Góry.

Odpowiedz
tadeuszek
Zarejestrowani

Słyszałem że w Kożuchowie ponoć dobrze robią , ale jak ktoś nie kupował i nie zakładał to się nie przekona,a co do tej Zielonej Góry to się przyjrzę.

Odpowiedz
mike
Zarejestrowani

Na Zieloną Górę dostałem namiar od gościa który zajmuje się chip tuningiem silników JTD i w swoich dwóch JTD z chipem po 200KM wkładał cale zregenerowane komplet w/w firmie i dawały rade. Jestem ciekawy czy Kangoo miały ten same silniki i czy tam też były dwumasy? Szwagier w Fordzie S-Max 1,6 TDCi też miał dwumasowe ale zmienił na jednomas s Forda Curier z tym samym silnikiem więc może Kangoo mogło mieć ten sam patent.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości