Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Klimatyzacja nie uruchamia się


polaq
Zarejestrowani

U mnie pokazuje 22-24.
Zakres jest 2-27 w SCII

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-06-2019, 19:42 przez polaq.)

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

U mnie to akurat w Clio III 1.5dci ale to raczej mała ilość czynnika. DziekiBiggrin

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Na włączonej czy wyłączonej sprężarce?

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Poniżej 2 bar komp wtrysku nie pozwoli na włączenie sprężarki

Odpowiedz
tom_dud
Zarejestrowani

op
(20-06-2019, 12:02)filozof napisał(a): Pierwsza sprawa: klima manualna, czy automatyczna? U mnie zawsze się świeci kontrolka przy klawiszu, jak tylko włącza się układ - nie ważne czy sprężarka działa, czy nie. Ale ja mam automatyczną. W manuale chyba też się świeci, powiem nie jestem.

Dzień dobry
Klimatyzacja manualna no i właśnie u mnie zapala się sporadycznie gdy dłużej nieuruchamiane na sekundę dwie i gaśnie a sprężarki nie uruchamia
Dziękuję za informację

(20-06-2019, 17:57)krzysztofk napisał(a): Klima manualna. Wentylator powinien włączyć się od razu po starcie klimy.
Sprawdź na początek czy na wtyczce od sprężarki masz prąd po włączeniu klimy.
Sprawdź też wtyczkę od czujnika ciśnienia w układzie klimy.

Dzień dobry
Klima manualna . Wentylator nie rusza jak już pisałem wcześniej żaróweczka w przycisku załącza się na sekundę dwie tylko po dłuższym postoju później każdorazowe włączenie przycisku AC nie daje podświetlenia  i klimka nieaktywna. Zasilania na kompresor nie ma dlatego prosiłbym o dokładniejszą lokalizację przekaźnika od sprężarki . Wtyczki od czujnika nie rozbierałem jeszcze , sprawdzałem czy ma zasilanie i masę na plusie około 5V masa niby też jest . Nie patrzyłem tylko na wyjście sygnału ale sprawdzę ile pokazuje .

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-06-2019, 09:21 przez tom_dud.)

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

(22-06-2019, 08:33)twilk7 napisał(a): Na włączonej czy wyłączonej sprężarce?
Na włączonej.

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

(22-06-2019, 10:37)maciej1486 napisał(a):
(22-06-2019, 08:33)twilk7 napisał(a): Na włączonej czy wyłączonej sprężarce?
Na włączonej.

To trochę mało 4 bary. Ale ważna jest też temp. na zewnątrz. Im wyższa temp. na zewnątrz tym większe ciśnienie bije sprężarka.

TOM_DUD te 5v to za mało.

Przekażnik w skrzynce pod maską. Drugi od lewej z tych mniejszych.
Tam też masz bezpiecznik od klimy F3 7,5A.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-06-2019, 15:49 przez krzysztofk.)

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
cust_art
Zarejestrowani

Witajcie,

Również chciałbym się podłączyć do tematu SC I z 2002 roku - klimatronik. Zostałem "szczęśliwym" posiadaczem tego autka, sprzedający poinformował mnie, że klima nabita i rzeczywiście gaz jest ale padł przekaźnik bo nie ma napięcia na kompr. Sprawdziłem (wczoraj + 35 st w cieniu)tylko (bo na tą chwilę miałem tylko tyle czasu) napięcia na przekaźniku i go podmieniłem z innym o tych samych oznaczeniach i klima nie ruszyła. Doczytałem, że można spiąć kostkę od presostatu (4 piny) 2 piny czarny + czerwony (zasilanie)i 2 inne jako sygnałowe. Jeżeli ruszy, czujnik do wymiany albo mało gazu i nic. Wiatrak chłodnicy chodzi cały czas a podobno to też dobry objaw. Niestety powstał kolejny babol bo całkowicie padły nawiewy w środku, do 1ej w nocy w niedziele chodziły teraz już nie. Sam klimatronik chodzi można sterować temp i nawiewem ale nic nie rusza. Gorąca prośba bo to moja pierwsza "renówka" i nie chciałbym się zrażać tak od razu Biggrin Jakiego kompa diag. kupić ? I gdzie szukać z tą klimą? Napięcia na gniazdach przekaźnika 12V i ok 8V

Z góry wielkie dzięki

Pozdrawiam

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

3 gości