op
Witam ponownie. Zrobiłem analizę spalin i okazało się że wszystko z silnikiem jest OK. Wracając z Zamościa do Chełma jechałem przez jakiś czas ze stałą prędkością obrotową silnika w granicach 2500 tyś obrotów właśnie w tym czasie zapaliła się kontrolka check egine co może być tego przyczyną proszę o pomoc?
Katalizator i kontrolka check silnika
Check ENgine może dotyczyć każdej usterki wokół silnika. Bez diagnostyki diagnoskopem typu CLip niczego nie zgadniemy
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Witam wszystkich serdecznie.
Panowie mam bardzo dziwny problem ze swoim SCENIKIEM mianowicie. Auto to scenic 1.8 16V 2002r Jakiś czas temu ok 2 miesięcy temu wyskoczył mi check okazało się że to check katalizatora mechanik powiedział że prawdopodobnie katalizator do wymiany lub coś z nim trzeba zrobić można go "wypruć" czyli wybebeszyć wszystko z niego oraz oddalić sondę lambda wkręcając emulator. Mechanik usunął ten błąd i powiedziałem że przemyśle temat. W zeszłym tygodniu pojechałem do mechanika aby zrobił tak jak mówił bo strasznie się już ten katalizator w środku tłukł, więc mechanik "wypruł" z niego wszystko wkręcił ten emulator i niby spoko, ale sprawa nie wygląda jednak tak kolorowo bo okazuje się że spalanie mi strasznie wzrosło jak przed tą akcją z katalizatorem było ok na tych samych dystansach teraz spalanie jest prawie o 100% większe z tego co komputer pokazuje. Proszę o info co można z tym zrobić Jestem ze śląska może jest ktoś kto jest w temacie mocny Pozdrawiam
Asia napisał 10-08-2016, 15:50:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 http://www.scenic-forum.pl/Ogloszenie-Re...enic-Forum powinien znajdować się w Powitaniach http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania tam się przywitaj. Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-08-2016, 15:50 przez Asia.) (09-08-2016, 10:18)seedbox napisał(a): jest prawie o 100% większe z tego co komputer pokazuje.a co pokazuje komputer? i jak to się ma stosunkowo do dystrybutora? może tylko komp przekłamuje,
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (10-08-2016, 15:05)Mati napisał(a):No wiesz Mati nie wiem czy komp gdzieś przeklamuje, ale wiem jak bylo przed wyjeciem tych bebechow z katalizatora dam ci przyklad na prostym odcinku drogi ok 2 km jak jechalem do mechanika spalanie bylo ok 7 tak przynajmniej pokazywal komp jak wracalem od mechanika po akcji taka sama droga spalanie pokazywal na 12 / 11 i to mnie martwi.(09-08-2016, 10:18)seedbox napisał(a): jest prawie o 100% większe z tego co komputer pokazuje.a co pokazuje komputer? i jak to się ma stosunkowo do dystrybutora? może tylko komp przekłamuje, Z tego co wyczytalem gdzies to moze sie tak dziac po takiej akcji z katalizatorem bo dziala to na zasadzie podcisnienia teraz jest wolny przedmuch i komp dobiera taka mieszanke paliwa by wyrownac to cisnienie ale ja sie na tym nie znam, dlatego prosze o pomoc. Natomiast znam sie na navigacjach itp wiec jak ktos chce midernizacje navi zapraszam. :-)
Nie do końca ze spalaniem jest tak jak piszesz.
Nagminnym jest celowe wycinanie kata ,jeśli taki zabieg mialby się odbić tak drastycznie na spalaniu - nikt by tego nie robił. Co więcej część ludzi zamiast kata montuje strumiennicę mającą za zadanie uzyskanie większych prędkości spalin. Moim zdaniem 1.podepnij clipa. 2.zweryfikuj spalanie z t ankowaniem - pokaże prawdę (10-08-2016, 18:06)krosser napisał(a): Nie do końca ze spalaniem jest tak jak piszesz.Tak zrobie poczekam na miro jak sie odezwie i ugadam sie z nim na podpiecie.
Mati napisał 10-08-2016, 18:21:
popraw dane auta w profilu, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-08-2016, 18:21 przez Mati.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości