Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Jaką macie temperaturę silnika


Lepus
Zarejestrowani

Alternator to prosta maszyna. Jak wirnik i stojan (uzwojenia) są OK, to w najgorszym przypadku wymiana łożysk razem z pierścieniami. A kupując nowy zamiennik to loteria. U mnie zakład za kompleksową regenerację (łożyska, pierścienie, szczotki z regulatorem) + sprawdzenie izolacji itp pomiary bierze do 250 zeta. Ale co kto woli....

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
Paweł Głowienkowski
Zarejestrowani

Mój się zblokował tak, że mechanicy stwierdzili ze do regeneracji się nie nadaje. Dodatkowo musze ze wsi wrócić jutro do domu wiec nie miałem czasu na zabawę.

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
JaaccYY
Zarejestrowani

op Ja właśnie czekam na info co się posypało. Dam znać.

Odpowiedz
JaaccYY
Zarejestrowani

op A więc sprzęgło alternatora się zatarło. Co dalej sie stało chyba wiadomo. Wczoraj dzik odebrany. Wymiana rozrządu, simeringów, zaślepek, kzfr, pasek osprzętu, napinacz, sprzęgło alternatora. Koszt z częściami nie całe 1600. Człowiek zadowolony, wraca sobie z pracy w korku A tu auto dalej się grzeje..... Ehhh. Lipa, nerw, no ale cóż. Pojechałem znów do Mechanika. Szybka wstepna diagnoza: rezystor wentylatora chłodnicy. W ciemno. Podlaczylismy pod kompa i okazała sie że brak wolnych obrotów na wentylatorze. A że mój mechanik ma jakiegoś scenica 2 pod warsztatem na części podmienilismy rezystor i zaczęło działać. Na razie zostawiam. Jutro test w korkach. Mam nadzieję że to to. Pozdrawiam.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości