Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Jak wypompowac zle paliwo z baku ?


scrabi
Zarejestrowani

op oki widziełm wczoraj te przewody są połączone włąsnie na jakies złaćzki takie jakies obrotowe, ale jak je rozłączyć? bo próbowałem z niewiedzy przestałem bo nie chciałem jej uszkodzić.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Tylko uciac...
Zmienialem u siebie calego weza az do metalowego króćca, ktory od zbiornika idzie. Wiem jak bardzo tam malo miejsca jest (to bardzo lekkie okreslenie).
Weza dalem czarnego gumowego, zbrojonego wewnatrz oplotem, odpornego na olej. Kupiony w sklepie rolniczym za grosze. Podocinalem zeby pasowalo, do kompletu opaski i dziala caly czas. Minus taki ze nie widac w nim powietrza. Jak i czy jest paliwo widze dopiero z wezyka, ktory idzie z filtra do pompy wtryskowej.

Złączki po bokach naciskasz na tych jasnych obrączkach (żółte zdaje sie sa) i pociagasz, wyskocza wtedy.


@TomaszB - w 1.9 dci nie ma szybkozłączek do przewodu do baku Sad tam jest na wcisk na goraco montowane tylko Sad

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-11-2017, 08:30 przez A2-eR11.)

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

op zastanawiam sie czy aby tego nie kupić, http://www.quippo.pl/p4987,przewod-paliw...71380.html choc cena troszke spora i to widze jest do 1,5dci

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-11-2017, 08:30 przez scrabi.)

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Scrabi, a masz to w 1.5 dCi? :o

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

op Nie no ja mam 1.9dci.

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

To nie pasuje od 1.5 Sad Gruszka przede wszystkim inaczej ma krocce wyprowadzone. W 1.9 jest w ta sama strone oba pod katem 90 stopni.
W 1.5 jak na zdjeciu widac jest w przeciwne strony na dole i u gory.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-11-2017, 08:35 przez A2-eR11.)

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

op dobra pierwsze co to ide zdejme zderzak i nadkole co by mies idealny dostęp do filtra odkręce filtr i zobaczee co w środku sie dzieje .a ten sposub ze spręzarka da radę ?zeby wpompować powietrze do baku zeby wymusić cisnienie?

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Moze sie nie udac sposob z pompowaniem powietrza do zbiornika... Powietrze w teorii powinno uciekac odpowietrzeniem zbiornika... Predzej - powoli to bedzie ale da rade, pompke podlaczyc jakas do przewodu ktory idzie ze zbiornika, przez gruszke i tam mechanicznie pompowac. Przez gruszke powinno przejsc paliwo normalnie, ona tylko nie blokuje sie na powrot. Cos wspominales ze masz jakas pompke wiec moze sie uda ja uzyc i pompowac przez ten przewod na zewnatrz.

Ale mam pytanie, dlaczego chcesz wyciagac cale paliwo? Jesli winna jest gruszka, ktora nie blokuje zaworow zwrotnych i dlatego masz problem z ciagnieciem paliwa ze zbiornika...


PS. Samego zderzaka nie trzeba sciagac do filtra paliwa. Wystarczy tylko przednia polowe nadkola zdjac.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-11-2017, 08:52 przez A2-eR11.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(27-11-2017, 21:52)scrabi83 napisał(a): dostałem 40l niby ON z Orlenu i po zalaniu do pełna po ujechaniu 1km zgasł zaczął kichac prychac i pozamiatane
Miałem podobnie - i mojego diesla zalano Pb98.
Ujechałem ok. kilometra i zaczął prychać. Na szczęście pod domem, zgasiłem i już nie uruchamiałem.
Błąd rodzaju paliwa da sie ustalić łatwo - zapachu z wlewu paliwa nie da się pomylić przy tej ilości benzyny.
Spuszczałem paliwo z baku za pomocą ręcznej gruszki - to okazało się technicznie najprostsze i wykonalne w czasie poniżej 1 godziny.
Gruszka miękka = gruszka zapowietrzona (tylko - dlaczego?) Obstawiam paliwo letnie, zablokowany filtr. Wstawić w garaż i grzać farelką aż puści, można odmuchać filtr paliwa opalarką na średniej temperaturze.
Odpowietrzenie gruszki - rozpiąć przewód gdzieś za gruszką, założyć kawałek węża i zalewać od góry grawitacyjnie cały czas próbujac pompować - w końcu załąpie. Tym samym przewodem wypompować paliwo, aż gruszka się zapowietrzy (gwarantuję, bak będzie praktycznie suchy).
Jeśli przyczyną jest beznyna i przejechano kilometr - nie powinno się nic tragicznego wydarzyć.
Jeśli przyczyną jest letnie paliwo i mróz (a wystarcza -5) - grzać i próbować (pomaga także polewanie filtra ciepłą wodą).
Pompowanie powietrza do zbiornika wlewem, podobnie jak wsadzanie rurki do wlewu - w tym przypadku raczej skazane są na niepowodzenie.
Powodzenia

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-11-2017, 08:56 przez ko-ma.)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

op Tak wiem ale.zdjęcie zderzaka.to 2min i nadkola.I dostęp super.


Teraz to chce paliwo dostarczyć do przewodów do gruszki i niewiem jak tam żeby z baku poszło.
A chciałem.z bajki wyciągnąć paliwo bo myślałem.ze to ona.winna bo po 400m po zalaniu paliwa to się stało auto zaczęli chodzić jak traktor przez 5 sekund i zgasł .więc wywnioskowalwm.ze.może lipa.paliwo.

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości