Wozny84
1,075
5
469
1,766
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Kraków
Wozny84
Zarejestrowani
— 06-04-2025, 12:36
Mi się wydaje, że koledze chodzi o to, że za każdym odpaleniem z automatu spalanie zwiększa się o 0,1L/100km... czyli jakby 10 razy odpalił i zgasił w ciągu minutu to spalanie średnie wzrosło by o 1 L/100km.
Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
•
pio555
31,649
127
11337
3,098
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 06-04-2025, 12:40
Bo zapewne tak będzie....
Tylko to nie ma zadnego znaczenia przy dpalaniu dlugoterminowym a takie jest tylko .miarodajne
Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
bodo
992
2
86
46
INNY
2014
1.2 Energy TCe 130KM, 2013-2016
Jawor
bodo
Zarejestrowani
— 10-04-2025, 14:29
Myślałem że już będzie spokój. Dzisiaj wybrałem się w podróż do drugiego miasta. Podczas wjeżdżania na parking pojawił się pomarańczowy komunikat awaria układu wtrysku paliwa.
•
kotleto
6,584
30
3621
430
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Czechowice-Dz.
kotleto
Zarejestrowani
— 10-04-2025, 15:34
Ale co w związku z tym ? Odczytałeś jaki błąd się wyświetlił? Czy tylko komunikat na desce.
Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka
•
pio555
31,649
127
11337
3,098
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 10-04-2025, 15:35
(10-04-2025, 14:29)bodo napisał(a): Myślałem że już będzie spokój. Dzisiaj wybrałem się w podróż do drugiego miasta. Podczas wjeżdżania na parking pojawił się pomarańczowy komunikat awaria układu wtrysku paliwa. I znowu naprawa za kilka tys
Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
kaimoon
322
3
231
544
SC III ph II
2016
1.2 Energy TCe 130KM, 2013-2016
Warszawa
kaimoon
Zarejestrowani
— 10-04-2025, 18:01
(10-04-2025, 14:29)bodo napisał(a): Myślałem że już będzie spokój. Dzisiaj wybrałem się w podróż do drugiego miasta. Podczas wjeżdżania na parking pojawił się pomarańczowy komunikat awaria układu wtrysku paliwa.
O ile pamiętam z Twoich wcześniejszych wpisów - wskazywałeś iż kiedyś będą do wymiany wtryskiwacze, na jakiejś konkretnej podstawie było to twierdzenie?
U mnie po wymianie wtryskiwaczy powróciły problemy z falowaniem i dość nieprzyjemnym szarpaniem - na ten moment podmieniliśmy pompę paliwa i jest ogromna różnica.
•
bodo
992
2
86
46
INNY
2014
1.2 Energy TCe 130KM, 2013-2016
Jawor
bodo
Zarejestrowani
— 11-04-2025, 09:34
(10-04-2025, 15:34)kotleto napisał(a): Ale co w związku z tym ? Odczytałeś jaki błąd się wyświetlił? Czy tylko komunikat na desce.
Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka
Dzisiaj byłem u mechanika by podpiął komputer. Dziwny błąd za wysokie ciśnienie w układzie dolotowym powietrza. Sprawdził też wersję oprogramowania komputera jest 6300. Po różnych forach piszą że powinna być 8000. Dzwoniłem w tej sprawie do ASO w Wałbrzychu. Powiedział gościu że to nie jest takie oczywiste że trzeba wgrać nowe oprogramowanie. Oni mają swoje procedury.
•
wojteks
3,012
12
732
711
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
— 11-04-2025, 11:01
(11-04-2025, 09:34)bodo napisał(a): Dziwny błąd za wysokie ciśnienie w układzie dolotowym powietrza. Bo ja wiem czy dziwny w samochodzie z turbosprężarką. Wystarczy że turbina "przeładowała" i pojawi się błąd.
•
twilk7
4,508
17
2840
936
INNY
2019
INNY
Kraków/Wieliczka
twilk7
Zarejestrowani
— 11-04-2025, 11:28
Dziwny, bo turbo było robione.
Nie mam nic przeciwko wymianie korasa przez mechanika, ale bez regulacji turbiny na maszynie, wychodzą właśnie takie kwiatki.
Wysłane z Redmi 13
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi twilk7 za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to twilk7 for this post
• user64
wojteks
3,012
12
732
711
SC IV ph I
2019
INNY
RK
wojteks
Zarejestrowani
— 11-04-2025, 12:38
(11-04-2025, 11:28)twilk7 napisał(a): ale bez regulacji turbiny na maszynie, Ale było taniej, kto by się tam regulacją przejmował przecież to tylko wymiana 1:1.
•
|