Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Jak to w końcu jest z tym 1.2 Tce


Wozny84
Zarejestrowani

Mi się wydaje, że koledze chodzi o to, że za każdym odpaleniem z automatu spalanie zwiększa się o 0,1L/100km... czyli jakby 10 razy odpalił i zgasił w ciągu minutu to spalanie średnie wzrosło by o 1 L/100km.

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Bo zapewne tak będzie....
Tylko to nie ma zadnego znaczenia przy dpalaniu dlugoterminowym a takie jest tylko .miarodajne

Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
bodo
Zarejestrowani

Myślałem że już będzie spokój. Dzisiaj wybrałem się w podróż do drugiego miasta. Podczas wjeżdżania na parking pojawił się pomarańczowy komunikat awaria układu wtrysku paliwa.

Odpowiedz
kotleto
Zarejestrowani

Ale co w związku z tym ? Odczytałeś jaki błąd się wyświetlił? Czy tylko komunikat na desce.

Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(10-04-2025, 14:29)bodo napisał(a): Myślałem że już będzie spokój. Dzisiaj wybrałem się w podróż do drugiego miasta. Podczas wjeżdżania na parking pojawił się pomarańczowy komunikat awaria układu wtrysku paliwa.
I znowu naprawa za kilka tys

Wysłane z mojego SM-A546B przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
kaimoon
Zarejestrowani

Online
(10-04-2025, 14:29)bodo napisał(a): Myślałem że już będzie spokój. Dzisiaj wybrałem się w podróż do drugiego miasta. Podczas wjeżdżania na parking pojawił się pomarańczowy komunikat awaria układu wtrysku paliwa.

O ile pamiętam z Twoich wcześniejszych wpisów - wskazywałeś iż kiedyś będą do wymiany wtryskiwacze, na jakiejś konkretnej podstawie było to twierdzenie?

U mnie po wymianie wtryskiwaczy powróciły problemy z falowaniem i dość nieprzyjemnym szarpaniem - na ten moment podmieniliśmy pompę paliwa i jest ogromna różnica.

Odpowiedz
bodo
Zarejestrowani

(10-04-2025, 15:34)kotleto napisał(a): Ale co w związku z tym ? Odczytałeś jaki błąd się wyświetlił? Czy tylko komunikat na desce.

Wysłane z mojego RMX3741 przy użyciu Tapatalka

Dzisiaj byłem u mechanika by podpiął komputer. Dziwny błąd za wysokie ciśnienie w układzie dolotowym powietrza. Sprawdził też wersję oprogramowania komputera jest 6300. Po różnych forach piszą że powinna być 8000. Dzwoniłem w tej sprawie do ASO w Wałbrzychu. Powiedział gościu że to nie jest takie oczywiste że trzeba wgrać nowe oprogramowanie. Oni mają swoje procedury.

Odpowiedz
wojteks
Zarejestrowani

(11-04-2025, 09:34)bodo napisał(a): Dziwny błąd za wysokie ciśnienie w układzie dolotowym powietrza.
Bo ja wiem czy dziwny w samochodzie z turbosprężarką. Wystarczy że turbina "przeładowała" i pojawi się błąd.

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Dziwny, bo turbo było robione.
Nie mam nic przeciwko wymianie korasa przez mechanika, ale bez regulacji turbiny na maszynie, wychodzą właśnie takie kwiatki.

Wysłane z Redmi 13

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi twilk7 za ten post post:
  • user64
wojteks
Zarejestrowani

(11-04-2025, 11:28)twilk7 napisał(a): ale bez regulacji turbiny na maszynie,
Ale było taniej, kto by się tam regulacją przejmował przecież to tylko wymiana 1:1.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości