Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

INNY [Espace 4] Grzechotanie klocków hamulcowych tył


Lepus
Zarejestrowani

(19-06-2024, 08:06)PunkRock86 napisał(a):
(19-06-2024, 07:50)siwusek216 napisał(a): a wolę popuścić odpowietrznik przy wciskaniu tłoka

Też tak sobie pomyślałem, że jeden niech pod pompuje i wciśnie a drugi popuści odpowietrznik na wciśniętym . Później ewentualnie uzupełnić płyn w zbiorniczku.

Hubert, chcesz pompować przy zdjętych klockach i jarzmie?!
Chyba mnie źle zrozumieliście.
Chodzi o to, że jak wciskasz tłok, to może się przelać płyn w zbiorniczku, bo go wypychasz (raz o tym zapomniałem i tak mi się zrobiło, potem masa "sprzątania" po tym). Przecież to jest kilka ml i gdzie tam mu jeszcze do pompy ABS (daleko)
A jak wciskasz tłok na popuszczonym odpowietrzniku, to na 100% się zapowietrzy (rozszczelniasz układ). Oczywiście, można i tak, jak komu pasuje.
Ja to robię w pojedynkę, a z popuszczaniem to musi być potem druga osoba.
ps jak by było tak jak piszesz @ siwusek216 to koniecznie już trzeba wymienić płyn, bo masz syf w układzie.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-06-2024, 10:05 przez Lepus.)

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Online
op
(19-06-2024, 10:03)Lepus napisał(a): Hubert, chcesz pompować przy zdjętych klockach i jarzmie?!

Niee, spokojnie, dobrze zrozumiałem.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
danio
Zarejestrowani

wyklepane jarzmo
zbyt słaba sprężyna i nie dociąga zacisku
wygląda ok ale nie działa
L2 i E4 to samo
na wybojach dociś hamulec i słuchaj

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Online
op
(19-06-2024, 20:39)danio napisał(a): wyklepane jarzmo
zbyt słaba sprężyna i nie dociąga zacisku
wygląda ok ale nie działa
L2 i E4 to samo
na wybojach dociś hamulec i słuchaj

Dociśnięcie hamulca nic nie zmienia. A wiem, że to ewidentnie klocki. W weekend zmienię bo to żaden koszt i się okaże.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
vitia
Zarejestrowani

Te zaciski lubią się zapiekać, nie odbijają do końca. To musisz oczyma polukać.

A bardzo ważne jest - wspomniane wcześniej - po wymianie podpompować nożnym. Jak tego zapomnisz - duża szansa na zepsucie naciągu ręcznego hamulca.

Odpowiedz
danio
Zarejestrowani

czasami były różne typy mocowań klocków
najlepsze są te które nasuwasz na tłoczek zacisku

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości