INNY Bardzo ciężkie odpalanie zimnego silnika 1.9 dCi 102 konie
Zaworek zwrotny nie pomoże bo 1.9 102KM ma pompę wstępną niskiego ciśnienia.
Sprawdź masę na skrzynię (bo tam powinna być mocowana, w okolicy rozrusznika) i sprawdź spadek napięcia na aku w momencie rozruchu.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
Nie polecam Denckermanna. Nie ma co oszczędzać paru groszy. Albo Manna lub Bosch.
Mam ten problem w swoim SC 1.5. Ciężko pali tylko z rana. Został mi do sprawdzenia akumulator i rozrusznik. Akumulator założyłem dzisiaj na noc inny. Rano zobaczę ja zapali. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-12-2019, 23:23 przez sk299.) (13-12-2019, 22:39)krzysztofk napisał(a): Zaworek zwrotny nie pomoże bo 1.9 102KM ma pompę wstępną niskiego ciśnienia.Ciekawie prawisz, ale miałem jedynkę z tym silnikiem, miałem problemy z odpalaniem i zaworek załatwił sprawę. Wysłane z Redmi Note 7 przy użyciu klawiatury
op
(13-12-2019, 22:39)krzysztofk napisał(a): Zaworek zwrotny nie pomoże bo 1.9 102KM ma pompę wstępną niskiego ciśnienia.Kurde ale tam się dostać .. masakra.. aż nie wiem jak to zrobić hehe Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka A może problem jest że świecami? W sensie nurtuje mnie to że nowe mają długość 89 mm a stare które były w aucie miały jakies 92 mm. Katalogowe nowe świece pasują do mojego modelu 1.9 dCi 75 kw a tamte które zdemontowalem numerami pasowały do jakiejś części vaga oraz do Megane ale 1.9 Dti. Może tutaj pies pogrzebany? Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-12-2019, 12:02 przez pawlo187.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości