Dziekuje za link.
Chciałem jeszcze zapytać Was jak obsługiwać ręczny na przeglądzie? Za niedługo mam pierwsze badanie techniczne a naczytałem się troche o uszkodzeniach elektrycznego hamulca podczas badania. I troche się martwię jak to będzie.
(18-01-2019, 22:03)mszu napisał(a): dzięki, teraz będę spokojniejszy przed przeglądem
A jeśli chcesz go przetestować jak klasyczny ręczny, po prostu wbij bieg i powoli puszczaj sprzęgło bez dodania gazu, wtedy automat nie puści, tyłek lekko siądzie i nie powinien pojechać
generalnie jest tak że podczas jazdy nie da się zaciągnąć ręcznego żeby zblokowało koła. Trzeba trzymać za rączkę cały czas. Auto zwalnia i tył zachowuje się jak z ABS . żadnego błędu nie wyrzuca. Sprawdzone. Na postoju (rolki na stacji kontroli) brak jest sygnału z czujnika prędkości i po zaciągnięciu ręcznego (nie trzeba już trzymać za rączkę)blokuje koła i wyrzuca z rolek, też sprawdzone i tez nie wyrzuca błędu. Tak więc spokojnie.