op
Cześć w ciągu 2 lat wymieniłem kompletny rozrząd, alternator rolki prowadzące, napinacz 2x pasek może coś pominąłem. Myślę że wszystko co było możliwe zostało wymienione więc brakuje mi pomysłu. Wstawiam film z dźwiękiem. https://youtu.be/PfZrp9AWwHk
Hałas osprzętu silnika.
op
Ciężko na telefonie to wydobyć. Najbardziej słychać pod koniec filmu jak wkładam telefon pod prawe kolo takie terkotanie.
wydaje mi się że to koło pasowe daje sie we znaki juzz.
wymieniałes w ogóle koło pasowe wału?
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
mi sie wydaje, ze cos terkocze jak osłona plastikowa albo jakis skakajacy plastik drży
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-11-2017, 20:47 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Chodzi zapewne o to "cykanie"..mam to samo u siebie w SCI PHII...wszystko wymienione na nowe, włącznie z kołem pasowym wału. Cykać zaczęło jaki tydzień temu. Cyka głośniej na zimnym silniku, jak się rozgrzeje to mniej to słychać..a po trasie ustaje całkowicie. Czy to może być coś ze sprzęgłem w sprężarce klimatyzacji? Może to pompa wspomagania..hmm..ile tam powinno być płynu w zbiorniczku? mam tak bliżej dna tego wkładu czarnego z filterkiem wewnątrz puszki, a wg oznaczeń na puszcze między min a max...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-11-2017, 10:14 przez Soul.) (07-11-2017, 20:35)scrabi83 napisał(a): wydaje mi się że to koło pasowe daje sie we znaki juzz. Prawidłowa odpowiedź. Problem znikł [/quote] No.to.git dobrze że udało Ci się rozwiązać problem.brawo Ty. Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety.... |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości