Ja swoje auto kupowalem z przebiegiem 82tys... Jest to udokumentowane fakturami, ksiazka serwisowa i sprawdzeniem osobiscie historii napraw w ASO. Pokrywa sie wszystko ze soba. Wiec niskie przebiegi sa mozliwe.... A sam za pare setek km bede przekraczal dopiero 100tys...
GSII PHII może jednak ON?
(23-03-2017, 10:14)ko-ma napisał(a):(22-03-2017, 22:28)pio555 napisał(a): 6 tys dieslem w rokJeden z posiadanych przeze mnie samochodów (przypadkiem diesel, przypadkiem Scenic) robi nawet mniejszy przebieg roczny. Tak jak mój ojciec. Ma Vitarę którą co dzień dociera, a Espace tylko na dalsze wyjazdy ( np. wakacje) Nie klepnie nawet 5000 km rocznie. ![]() Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
op
(23-03-2017, 09:51)twinsiak79 napisał(a): Z tym licznikiem,to jakiś ulep... Co masz konkretnego na myśli? Dzięki za odpowiedzi co do przebiegu to czasami się zdarza. Nie mówię, że akurat ten egzemplarz ale jednak. Obecnie jeżdżę swoim dieslem siódmy rok i w tym czasie zrobiłem dokładnie 66 tys., czyli nicała "dycha" rocznie" Wcześniej na Pb robiłem ok. 25 tys. rocznie więc reguły nie ma. Pomijając już przebieg, bo i tak jest raczej nie do ustalenia, jak Wam się generalnie "widzi" ten egzemplarz? Ktoś może wie jak sprawdzić czy dany egzemplarz ma DPFa? O ile się nie mylę to w tych silnikach trafiały się jeszcze bez tego nieszczęścia. Jakieś porady na co konkretnie zwrócić uwagę przy oględzinach silnika oprócz tego co napisał kolega @ Wojtgda czyli wycieki z pod pokrywy silnika? (23-03-2017, 15:03)Leon1982 napisał(a): Ktoś może wie jak sprawdzić czy dany egzemplarz ma DPFa? O ile się nie mylę to w tych silnikach trafiały się jeszcze bez tego nieszczęścia. Nie wiem, dlaczego DPF uważasz za nieszczęście. Lepiej, żeby pyły i sadze szły do atmosfery? W M9R ponoć jest piąty wtrysk, więc filtr mało uwagi wymaga, prócz dobrego, niskopopiołowego oleju. O silniku M9R jest już trochę na forum napisane, nawet ostatnio był jakiś wątek aktywny.
Nie masz co sie obawiac FAP. Nie sa jakos problematyczne. Wazne zeby olej niskopopiolowy stosowac i czasem go przegonic. Nawet nie odczujesz ze masz ten filtr jesli jest. 2007 rocznik wiec juz raczej pewne jest ze taki wlasnie posiada...
op
@ funkoval nie chcę się spierać o aspekty ekologiczne. Moim zdaniem czy ten syf wyleci bezpośrednio czy z dopalania w filtrze razem z jeszcze innym syfem to bez różnicy. Trochę kiedyś o tych filtrach czytałem i większość twierdzi, że to taka ekościema. Uważam za nieszczęście bo jego cena jest absurdalna. Dobra mniejsza o ekologię. Jak twierdzicie, że nie jest jakiś uciążliwy to fajnie. Szczerze to obawiałem się tego najbardziej, bo kiedyś czytałem o silniku 2.0 dCi i trafiłem na forum Nissana, gdzie ludzie opisywali, że wypalał się co kilkaset kilometrów a i tak kończyło się wizytą w serwisie, czyszczeniem i wymianą oleju bo po kilku razach zapalał się check i samochód wchodził w tryb awaryjny.
(23-03-2017, 16:44)Leon1982 napisał(a): Szczerze to obawiałem się tego najbardziej, bo kiedyś czytałem o silniku 2.0 dCi i trafiłem na forum Nissana, gdzie ludzie opisywali, że wypalał się co kilkaset kilometrów a i tak kończyło się wizytą w serwisie, czyszczeniem i wymianą oleju bo po kilku razach zapalał się check i samochód wchodził w tryb awaryjny. Prawdopodobnie skutek sparciałych rurek przy filtrze. Usterka drobna a uciążliwe skutki.
op
(23-03-2017, 16:52)TomaszB napisał(a): Poproś o vin i sprawdź czy ma FAP czy nie, mój jest z 2008r i filtra fabrycznie nie posiada. VIN mam i wrzuciłem w jakiś ukraiński dekoder ale czego szukać nie wiem. Ktoś doradzi jakiś dekoder albo napisze jak to się nazwa? Dokładnie taki Czy to Particle filter - NO to właśnieo DPFa chodzi? Co to jest Pollution warning system (OBD) With diesel pollution warning system (OBD)? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-03-2017, 17:43 przez Leon1982.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości