Grzegorz Łubieński
1,899
8
292
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
(12-08-2018, 21:03)pio555 napisał(a): Raczej nie to szacun dla Renault. W moim ostatnim dieslu, Peugeocie 5008 1,6 Hdi był mokry FAP. 5 letnie auto sprowadzone z Francji z przebiegiem 165 tyś km Oczywiście skończył się płyn Eloys w FAPie i się zapchał od jazdy po mieście. Koszt uzupełnienia i czyszczenia 1500 zł . Za niedługo turbo zaczęło niedomagać i wymieniałem korasa. Koszt 1000 zł. Po tym wszystkim odechciało mi się nowoczesnych diesli i kupiłem benzynę. Czy Scenic 1,6 Dci z przebiegiem 230 tyś będzie mniej awaryjny ?
Sprostowanie : kupiłem możliwie najprostszy silnik Renault, jaki tylko był dostępny, czyli 1,6 16V
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-08-2018, 08:15 przez Grzegorz Łubieński.)
•
ko-ma
9,672
28
1668
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 13-08-2018, 08:26
(12-08-2018, 20:58)FanRenault89 napisał(a): A w 1.5 dci nie ma 5 wtryskiwacza to wypalania zawartości w Fap-ie?
W niektórych egzemplarzach. jest.
U mnie akurat nie ma - bowiem mam 1,5 dci bez FAP
Tak, bez filtra, pomimo najmocniejszej wersji.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
scrabi
32,542
103
12140
10,458
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 13-08-2018, 10:03
Krosser też nie miał fap-a....
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
TomaszB
11,659
38
3263
1,745
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Świdnica
TomaszB
Moderatorzy
— 13-08-2018, 10:10
Temat dotyczy Scenica III więc nie mieszajcie ludziom w głowach.
Bycie starszym ma swoje wady i zalety - nie widzisz liter z bliska, ale poznajesz idiotów z daleka...
•
Michał Matera
83
1
14
8
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Piotrków Trybunalski
op
wiec jak jest z tym FAP-em zapycha sie czy nie bo troszke czytalem i sa one obliczone nie mowie w GS ogolnie na jakies 180 kkm wiec w koncu bedzie tam trzeba ingerowac choc jak piszecie jest bezobsługowy
•
maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Ja mam w MIII i SIII i zero problemów. Auta w wakacje więcej w trasie, a tak w SIII co dwa dni 80km reszta miasto. Megane 2-3 razy w tygodniu 100km trasy reszta miasto.
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
Michał Matera
83
1
14
8
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Piotrków Trybunalski
op
a ten 1,6 diesel 130 km ma ten 5 wtrysk jak w 1.5 dci ? czy jakos na innej zasadzie to dziala ?
•
TomaszB
11,659
38
3263
1,745
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Świdnica
TomaszB
Moderatorzy
— 15-08-2018, 17:02
Wg. mojej wiedzy nie ma, ropa jest podawana przez dotrysk wtrysków silnika w fazie wydechu.
Bycie starszym ma swoje wady i zalety - nie widzisz liter z bliska, ale poznajesz idiotów z daleka...
•
Michał Matera
83
1
14
8
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Piotrków Trybunalski
op
Panowie a mozecie pochwalic sie swoimi przebiegami i ewentualnymi naprawami. .Duzo osob mi odradza diesla ale jednak jakos chce sie sam przekonac
•
maciej1486
21,040
22
2412
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Żeby się chwalic to powinny się wypowiadać osoby, które mają auta przynajmniej kilka lat. Ja mam MIII i SIII 170tyś i prawie 200 i oprócz rozrządu, klocków i oleju nic się nie działo.
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
|