(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-08-2019, 20:21 przez Karewer.)
Dziwny dźwięk przy skręcaniu
op
Dzięki Scrabi. Nie bardzo orientuje się w temacie. Kupując taka przekładnie np. za 570 zł będę miał wszystko co potrzebne do wymiany? Słyszałem również że wymieniając przekładnie należy wsadzić ją takiej samej firmy, czyli np. w Renault, to jest firmy TRW, to prawda?
Vexus
— 23-08-2019, 23:29 (23-08-2019, 20:21)Karewer napisał(a): Dzięki Scrabi. Nie bardzo orientuje się w temacie. Kupując taka przekładnie np. za 570 zł będę miał wszystko co potrzebne do wymiany? Słyszałem również że wymieniając przekładnie należy wsadzić ją takiej samej firmy, czyli np. w Renault, to jest firmy TRW, to prawda?Za ta kasę będziesz miał wszystko TRW: czyli maglownicę, końcówki, drążki. 4 lata już jeżdżę na takiej i jest ok. Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka
op
(23-08-2019, 23:29)Vexus napisał(a):No to dobrze w sumie. Nie wiem co myśleć o moim mechaniku, bo mówił właśnie że nowa jakieś 900 albo 1100 zł już nie pamiętam. Powiedział że zawsze lepiej regenerować, bo oryginalna to zawsze oryginalna. Zawsze wszystko było robione na czas i szkoda zmienić mechanika i ciekawe czy jego cena wyszła z braku odpowiedniego zagłębienia w temat czy z czego, skoro można kupić za połowę ceny tzw. oryginalna, bo firmy TRW czyli takiej co siedzi w naszych Reniach.(23-08-2019, 20:21)Karewer napisał(a): Dzięki Scrabi. Nie bardzo orientuje się w temacie. Kupując taka przekładnie np. za 570 zł będę miał wszystko co potrzebne do wymiany? Słyszałem również że wymieniając przekładnie należy wsadzić ją takiej samej firmy, czyli np. w Renault, to jest firmy TRW, to prawda?Za ta kasę będziesz miał wszystko TRW: czyli maglownicę, końcówki, drążki. 4 lata już jeżdżę na takiej i jest ok. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-08-2019, 07:39 przez Karewer.)
Wiesz mechanik jak to mechanik zadzwonil do swojego sklepu zapytac ile magiel to mu powiedzieli....internet rządzi sie swoimi prawami i w nim kupisz taniej czesci niż w hurtownii...takie czasy...
Bierz nowy magiel TRW i bedziesz zadowolony...z regeneracjamu różnie bywa Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
op
(24-08-2019, 07:45)pio555 napisał(a): Wiesz mechanik jak to mechanik zadzwonil do swojego sklepu zapytac ile magiel to mu powiedzieli....internet rządzi sie swoimi prawami i w nim kupisz taniej czesci niż w hurtownii...takie czasy... No i tak właśnie zrobię. Kupię nową i zawiozę, tylko kwestia ceny wymiany. Do tego komplet amortyzatorów na przód i zbieżność, to mi wyjdzie jakieś 1100 zł, a nie z 1500 zł tak jak w przypadku maksymalnej ceny regeneracji, choć za 800 zł to nie wiem czy można zrobić porządną regenerację, wątpię. Skąd polecił byś wziąć nowy magiel? Czy ten sklep quippo.pl jest godny polecenia wg. Ciebie? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-08-2019, 08:57 przez Karewer.)
Quippo jest ok kupuje tam oryginalne części bo tylko takich używam
Upomnij sie o Rabat 6% dla forum Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Połowa ludzi z forum tam kupuje.. Mamy u nich rabat... Ja już od kilku lat tam kupuje części i nigdy żadnych problemów nie było..
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
op
No to super. Również skorzystam z ich oferty. Acha. Jeśli chodzi o opisywany problem, to czy jak ktoś sugerował przesmarowanie prowadnic magla, to wyeliminuje ten dziwny dźwięk? Czy w przypadku nowego magla trzeba będzie smarować prowadnice czy tego problemu juz nie będzie?
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
8 gości