Patrys4891
7,979
17
2405
707
INNY
1999
INNY
Warszawa
Patrys4891
Junior Administratorzy
— 03-03-2016, 15:32
A jesteś w stanie sobie przypomnieć kiedy sto się zaczęło? Po jakiejś naprawie?
Widzę że masz LPG.
Przychodzi mi do głowy że gaz przedostaje się do układu chłodzenia. Jak spuszczasz powietrze odpowietrznikiem to nie śmierdzi gazem?
•
Markonelli
24
0
5
2
SC I ph II
2000
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
wiocha pod Kielcami
op
Stało się to gdzieś w okolicach października ;) bez konkretnej przyczyny, nic w aucie nie było naprawiane.... Zdecydowanie nie czuć gazu w tym powietrzu
Wysłane z mojego MX4 Pro przy użyciu Tapatalka
•
Markonelli
24
0
5
2
SC I ph II
2000
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
wiocha pod Kielcami
op
Czary mary!!! Postanowiłem sprawdzić czy to nie gaz, odpowietrzyłem układ na postoju na benzynie, pojechałem parę kilometrów na benzynie i zgasiłem silnik.......zaczął stygnąć i poziom w zbiorniku zaczął się podnosić! No to odkręcam odpowietrznik, korek zbiornika - powietrze ucieka odpowietrznikiem, płyn opada.......zakręcam odpowietrznik - korek otwarty - płyn zaczyna się prawie w oczach podnosić!!! Odkręcam odpowietrznik - schodzi powietrze - w zbiorniku opada.....zakręcam odpowietrznik - poziom w zbiorniku wzrasta......odkręcam odpowietrznik.......itd itd.......skąd to powietrze się bierze na zgaszonym silniku, bez LPG, i to w tak krótkim czasie??? Na zakręconym zbiorniku też się podnosi i dodatkowo bardzo twardnieje przewód od chłodnicy do termostatu...Czary mary!!!
•
maciej1486
21,011
23
2410
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
•
Markonelli
24
0
5
2
SC I ph II
2000
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
wiocha pod Kielcami
op
robiłem test chemiczny UPG i okazuje się dobra, poza tym jak układ już odpowietrzę to nie ma żadnego bąbelkowania z zbiorniku wyrównawczym, płyn jest czysty nie ma w nim oleju, z kolei w oleju brak płynu.....więc wnioskuję, że UPG jest dobra
•
maciej1486
21,011
23
2410
256
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Tez tak mialem w w Astrze olej ok plyn ok ale robilo sie cisnienie i go wywalalo po odreceniu korka. Jedynie co to musial isc troche w wydech bo w wilgotne dni zostawialem za soba kupe dymu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-03-2016, 09:30 przez maciej1486.)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
Markonelli
24
0
5
2
SC I ph II
2000
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
wiocha pod Kielcami
op
A jednak reduktor LPG.... Pojeździłem dłużej na Pb, odpowietrzył się cały i jest bajka . Mam nadzieję że uwzględnią gwarancję, bo niby jest 3 letnia, a reduktor ma 2 lata. Tylko nie wiem czy jechać do warsztatu gdzie zakładałem LPG czy realizować gwarancję u producenta reduktora (Palacar 150hp).
Dzięki wszystkim za pomysły!
Wysłane z mojego MX4 Pro przy użyciu Tapatalka
•
Mati
26,562
101
4837
4,479
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 06-03-2016, 20:34
(06-03-2016, 20:23)Markonelli napisał(a): Tylko nie wiem czy jechać do warsztatu gdzie zakładałem LPG czy realizować gwarancję u producenta reduktora to zależy czy sam reduktor za zaistniały problem odpowiada, czy może zły montaż uszkodził reduktor. A kupowałeś na własną rękę reduktor i dałeś do założenia? jeśli to wszystko kupował gazownik to jedziesz do niego z fakturą którą otrzymałeś i niech On teraz wyciąga odsyła i trzeba czekać na rozwój akcji
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Markonelli
24
0
5
2
SC I ph II
2000
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
wiocha pod Kielcami
op
kompleksowo zakładałem całą instalację.....mam fakturę i zestawienie użytych części.........zatem do gazownika!
•
Markonelli
24
0
5
2
SC I ph II
2000
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
wiocha pod Kielcami
op
Reduktor wymieniony na gwarancji u gaziarza, za robotę też nic nie policzył, auto hula
Wysłane z mojego MX4 Pro przy użyciu Tapatalka
•
|