Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Dziwna 'niesprawnosc' odpalania - dziwna, bo ogólnie jest ok... SC2ph1 2.0 16V


Trodor
Zarejestrowani

op A w zasadzie na czym polega to kodowanie?
Myślałem zawsze że tam jest tylko cewka elektrozaworu....

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

fakt moje niedopatrzenie w PB nie ma potrzeby kodowania......

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Trodor
Zarejestrowani

op Uff

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
gebi
Zarejestrowani

mam to samo co opisuje Trodor sporadycznie ale sie zdarza.

Odpowiedz
Trodor
Zarejestrowani

op Gebi, a pokazuje Ci czasami błąd układu wydechowego?

Bo u mnie właśnie też sporadycznie się to zdarza (znowu zero punktu zaczepienia np katalizator bo za rzadko) ale nie łączy się to w żaden sposób z odpalaniem...

#Wytapatalkowane

Odpowiedz
Trodor
Zarejestrowani

op Może mi ktoś powiedzieć z pewnością, czy we wtryskiwaczach do 2.0 16V przed liftem (wtryski różowe) są filterki od strony listwy wtryskowej?

Planuje powoli czyszczenie wszystkich ultradzwiekowo (nawet profilaktycznie bo sporo się naogladalem ostatnio o syfie w paliwie) ale słyszałem że podczas wysyłania takich wtryskow do firmy czyszczącej wymieniają te filterki.
Jak już będę to rozbieral to chciałbym wcześniej się przygotować i zakupić odpowiednie bo auto raczej potrzebuje na chodzie stale. A czyszczenie bez wymiany.....

#Wytapatalkowane

Odpowiedz
Trodor
Zarejestrowani

op Jak nikt nie wie to odpowiem sam .

W 2.0 16V mam zielone wtryski. Filterki są ale chyba niedemontowalne - próbowałem w jednym wyjąć ale się nie dało. Zrobiłem im test na samochodzie na jakieś 50ml i wydaje się że są idealne pod względem wydajności. Innych parametrów w garażu nie da się sprawdzić tak łatwo.

Odpaliłem jak już skończyłem, nie czyścilem wkoncu, bo uznałem że wystarczy je z zewnątrz wymyc zmywaczem do gaźnikow. Także trochę czystsze są. Niestety co chwilę pokazuje się (na wolnych obrotach) ten błąd systemu wydechowego. Znowu może to być zbieg okoliczności bo pokazuje się rzadko i bardzo nieregularnie, ale tylko na wolnych obrotach albo wolnej jeździe. Zobaczymy przez najbliższe dni. Chodzi pięknie i nic mu nie jest poważnego - czyli bez zmian .

Jednak dalej niepokoi mnie ten błąd i notoryczny błąd wypadania zapłonu na 3 cylindrze. Być może to problem w chińskim obd za 40zl, ale jednak coś tu nie gra z tym błędem spalin.
Sprawdzę jutro innymi narzędziami do diagnostyki.

Są w tym silniku jakieś czujniki zapłonu na cylindrach? Cewki podmienialem itd itp ale ten nie wiadomo skąd bierze info że wypada mu zapłon... Mimo że wszystko gra na oko.



#Wytapatalkowane

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-03-2018, 20:02 przez Trodor.)

Odpowiedz
Trodor
Zarejestrowani

op No to chyba koniec tematu powinno być chyba w 'bardzo zadowolonych' ;)
Mam nadzieję że niejednej osobie uswiadomie że warto zwrócić uwagę na wtryskiwacze, i nie zawsze musi dusić bardzo silnik bo wtrysk leje....


Wyjąłem jeszcze raz wtryski z nudów. Teraz to już kilka minut roboty. Wszystkie wypialem z listwy, i dużo dokładniej, pędzelkiem, wymylem zmywaczem do przepustnic. Oczywiście nie dotykając bezpośrednio membrany z dziurkami od strony cylindra. Chodziło mi głównie o zabrudzenia sitek filtrujacych.

Adaptacja przepustnicy (wcześniej też robiłem ale niezbyt pomogło).

I sukces - 150km przejechane, zero jakiegokolwiek błędu, odpalalem kilkanaście razy w różnych warunkach (ciepło, zimno, w trasie, w mieście, itd itp). Ani razu nie pokazał się błąd wydechu, ani błąd sporadycznego wypadania zapłonu (3cyl). Ani razu też nie zająknął się przy zapalaniu
Mam nadzieję że to nie tylko zbieg okoliczności i stan ten się utrzyma. Ale czuję że ewidentnie zmieniła się charakterystyka, głównie płynność przy przyspieszaniu (ogólnie pod dużymi obciazeniami). Pomimo, że wydawało mi się wcześniej że chodzi idealnie.

Podsumowując - czysccie swoje wtryski bo nawet jak wydaje się wszystko ok, to może będzie znacznie lepiej!

A ja wyjme jeszcze raz, uruchomię jednak myjke ultradzwiekową i tym razem wymienię zalecane przez producenta elementy (spinki i uszczelki)



#Wytapatalkowane

Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Trodor za ten post post:
  • adi84, VEYRON
polaq
Zarejestrowani

Nie ma kodowania wtrysków w benzynie.

Odpowiedz
kamilN
Zarejestrowani

Miałem identyczny problem z odpalaniem i obrotami w takim samym silniku , jak wyjąłem przepustnice okazało się że jak ja ręcZnie próbowałem obracać to trzeazxzala wymieniłem na nowa i problem znikł od tygodnia zero problemów z odpalaniem i duszeniem auta kilka razy zafalowaly obroty ale poza tym ok. 
Ale martwi mnie spalanie , przed wymiana było jakieś 12.5 l teraz niemoge zejść poniżej 13, jazda typowo miejska . Jak zaadaptować poprawnie przepustnice ? Nie mogę znaleźć nigdzie manuala . Jakie macie spalanie na krótkich odcinkach w mieście ?

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

6 gości