Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Dusi sie kopci na bialo smierdzi paliwem


Pempek
Zarejestrowani

op Mam problem.wczoraj gdy wracalem z pracy scenic ciezko palil a gdy juz zapalil to nierowno chodzil tak jak by na 3 gary i kopcil na bialo i smierdzialo paliwem z wydechu. Sadze ze zapchany mam srodkowy lub koncowy wydech stad dlawienie sie.odpiolem zaraz za katem na zlaczce tlumik i odpalilem auto chodzilo lepiej i rowno z tym ze nadal smierdzi paliwem ze spalin.czy moglo tak sie stac ze zapchal sie ktorys z wydechow?dlaczego czuc paliwo.zanim odpiolem pokazywal 2 bledy na vagu w tel P0201 i  P0314..odpiolem ako na noc i po odpaleniu nastepnego dnia bledow nie bylo lecz od strony filtra powietrza puscil dymek przy odpalaniu.pomoze ktos

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-05-2019, 20:23 przez Pempek.)

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Uszczelka pod głowica na 99% sprawdź czy nie znika płyn chłodniczy i czy nie śmierdzi spalinami/paliwem ze zbiornika wyrównawczego


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
Pempek
Zarejestrowani

op Problem w tym ze plyn jest i jest czerwony bez zabrudzen itd.olej tez jest i jest czysty.

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Sprawdź dolot i wtryski.

Odpowiedz
Pempek
Zarejestrowani

op Jak to sprawdzic samemu?

Odpowiedz
Pempek
Zarejestrowani

op Sprawdzilem świece dzialaja ale jutro wymienie na nowe bo te sa leciwe ,cewki i dzialaja wszystkie ale do 1 cewki nie dochodzi prad.gdzie moge szukac problemu?pojawia sie blad P0201

Odpowiedz
sportway
Zbanowani

W wydechu może uszkodzić się katalizator (oberwać się, obrócić w środku itp) ale auto na jałowym będzie Ci pracować normalnie, zaś w okolicy 3.000 obrotów złapie zadyszkę. Z tego, co piszesz nie masz iskry na wszystkich cylindrach, a to kopcenie nie podchodzi pod kolor niebieski? Jeżeli biało, to uszczelka lub para wodna - jeżeli jest LPG i nie wywiercą dziurki na spust wody, to może się tego nazbierać, że hoho.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-05-2019, 11:01 przez sportway.)

Odpowiedz
Pempek
Zarejestrowani

op A wiec tak problemem nierownej pracy byl pekniety napinacz paska rozzadu co spowodowalo jego poluzowanie.co do kopcenia tak jest i byla to woda w wydechu oraz nadmiar paliwa ktore poprzez nieprzepalenie trafiala do wydechu.problem rozwiazany tydzien u mechanika.dzieki za pomoc z waszej strony

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości