op
Kupowac będę po tym jak sprzedam,
GS3 więc pewnie pod koniec lutego/ połowa marca.
Temat zalozylem, bo dokonałem
analizy błędów popełnionych przeze
mnie przy zakupie egzemplarza Gs3.
A te błędy to :
Nie wzięcie ze sobą mechanika/rzeczoznawcy,
Zbytnie zaufanie w swoje umiejętności,
Wiara w raporty car-vertical/ auto-dna.
Auta z LPG lepiej nie kupować,
bo będzie dojechanie.
Dobrze wiem, że wyboru nie będę mieć łatwego
bo moje wymagania to:
Minivan do LPG,
ewentualnie jakies kombi/sedan
w którym jest duzo miejsca w na tylnej
kanapie i które jest w miarę wysokie,
tzn 150 cm i wyższe. ( Kwestia
łatwiejszego wsiadania dla osób po 70tce,
które woże czasami do lekarza. Stąd np
Astra h odpada, bo nisko się siedzi).
Spore roczne przebiegi, około 35 tys.
Diesla raczej nie chce bo Kraków,
Mimo, że dziennie robię czasami 120
km, to są to drogi wojewódzkie, gdzie maks prędkość 70 km.
Budżet jakieś 25 tys.
Zafira B : zarówno 1.6 115KM i 1.8 140 KM
mają KZFR, i luz szklankach.
Można by przed zgazowaniem
ustawić luzy na maksymalne,
ale ponoć tych szklanek nie powinno się
szlifować.
C4 Grand Picasso 1.8 lub 2.0,
trochę jednak za duży i ciężko dostać z tymi silnikami.
Seat Altea XL 1.6 MPI.
Jeden z kandydatów, tylko podobno
5 biegów, i bardzo krótkie i powyżej 110 jest
bardzo głośno.
1.6 Touran MPI, ciężko o dobry egzemplarz,
bo auto porządne w PL.
Chyba w tym kierunku pójdę.
Verso 1.6 lub 1.8 valvematic .
Boję się zmiennych faz rozrządu, i rudej,
no i auta chyba poza budżetem.
Skoda roomster 1.6 MPI, gdyby
była z 10 cm wieksza to by było to.
Kia carens poprzedniej generacji
z silnikiem 2.0 ...boję się rdzy i ogromnego
spalania.
Fordy odpadają że względu na kiepskie
silniki pod gaz, więc podobnie Volvo
z tamtego okresu.
Mazda...auta z lat 2008 2013 już się bio degradują.
Fiat Linea, 1.4 T , nie wiem co innego.
Superb 1 1.8 T lub 2.0 115 KM.
Fajny, ale niski.
Może jakieś przejęcie leasingu fiata Tipo,
ale musiałbym o tym poczytać.
Nie mam działalności.