(17-02-2021, 08:16)smietni_k napisał(a): Cześć wszystkim. Dzięki za słuszne i pouczające uwagi dotyczące wypalania.Nie wiedziałem że tylko wersja 1.5 ma osobny wtrysk do wypalania.Chciałbym sprawdzić jego stan ,o ile jest to możliwe.Czy DDT ma taka możliwość ?
Sorki za odgrzanie, jeśli coś to nie krzyczeć w miarę świeży jestem. Dziś bawiłem się w szukanie programu do sprawdzania stanu dof i innych *****. Po chwili kopania znalazłem pewne bajery.
Mianowicie wystarczy Apka Torques najlepiej w wersji pro. I ręcznie dopisane PID'y. ( Plugin Renault Advance EX ich nie posiadał)
Po chwili kabinacji mamy:
-czasrki stałe w filtrze ( te które usuwa się mechanicznie )
-ikosc sadzy ( podlega wypalaniu)
- temperaturę filtra DPF
- ciśnienie różnicowe ( na postoju powinno być ok mniejsze niż 5mbar )
- stan licznika podczas ostatniej regeneracji
-stopien Degradacji oleju silnikowego
To na razie tyle co mi się udało wyszperać ( co prawda znalazłem na stronie włoskiej i hiszpańskiej (chyba forum Dacia) te informację ale sprawdziłem i na moim silniku 1.5dci 110 i śmigają aż miło.
Chciałem załączyć zrzut ekranu, ale nie mogę. Gdyby kogoś zainteresowało to dajcie znać.
Myślę że ciekawy i prosty sposób na live data w trasie. Bez targania kg sprzętu do auta. ?