op
126 tyś i wymagał tak grubej naprawy? Tak delikatne te silniki są?
Czy nie za dużo było wymienione?
(27-02-2019, 15:28)Neonixos666 napisał(a): 126 tyś i wymagał tak grubej naprawy? Tak delikatne te silniki są?jak walnęła UPG i pękła tuleja przy okazji to tak jest....
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Witam. Mam zamiar kupić coś innego niż zawsze Opel
https://www.olx.pl/oferta/renault-grand-...ykCBC.html Sporo było wymienione. Ktoś coś podpowie?
TomaszB napisał 27-02-2019, 16:34:
Po co wielokrotnie zadajesz to samo pytanie ? Przeniosłem wszystko do jednego wątku. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-02-2019, 16:34 przez TomaszB.)
dobra teraz na serio. warto zainteresować sie tym egzemplarzem? trochę martwią mnie naprawy które były robione. Trochę ich sporo.
Zastanów się, czy za 30 tys chcesz auto, w którym było tyle grzebane. A wiadomo jak grzebane, to nie do końca wszystko jak w ori. Skoro niby wszystko takie nowe i po remoncie to czemu go sprzedaje? Ja byłbym na nie
(27-02-2019, 18:40)CHCĘgranda napisał(a): dobra teraz na serio. warto zainteresować sie tym egzemplarzem? trochę martwią mnie naprawy które były robione. Trochę ich sporo.w/g mnie nie warto pchać sie wogóle w ten motor... ten juz padł i ta naprawa kosztowała pewnie z 5-8 tysięcy kolejne 1.4 Tce to tykające bomby które może wybuchnąc w każdej chwili....
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Zaobserwowałem na forum coraz więcej problemów z 1,4tce. Albo są tak awaryjne, albo jest ich bardzo dużo. Ale chyba nawet żaden diesel nie ma tyle problemów. Czyżby najbardziej awaryjny silnik Renault ?
Po prostu handlarzom nie opłaca się ściągać SC II wiec ciągną SC III a ze 1,4 Tce jest najbardziej popularny więc teraz jest wysyp własnie takiego złomu...
ludki kupują i płaczą bo on jest chyba większą skarbonka niż niesławne 1,5 dci na Delphi i 1.9 dci 120KM
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Patrząc na ogłoszenia w Niemczech to co trzeci 1,4 tce ma uszkodzony silnik lub coś w nim hałasuje . Więc nic dziwnego że później w PL się sypią na potęgę bo handlarz podpicował.....
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości