Czujnik poziomu oleju
nie sugeruj się tym, sprawdzaj zawsze na bagnecie
pewnie czujnik do wymiany ![]() (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-02-2018, 16:16 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
U mnie było podobnie. Po zagrzaniu się i ponownym odpaleniu auta wszystko wracało do normy. A na bagnecie było git. Nie miałem konieczności dolewek oleju od wymiany do wymiany. e czujniki są takie nie do końca sprawne ;)
![]() Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
Zrobi się cieplej - wyjmiesz czujnik, wyczyścisz - i po problemie.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Wyciągałem ten czujnik i czyszczenie go nie dało rezultatów. Ciągle świeci się serwis, a co któreś odpalenie zadziała normalnie i po naciśnięciu manetki pokazuje prawie komplet cegiełek.
Co ciekawe sprawdziłem go miernikiem i wydaje się mieć poprawną wartość - 10 Ω. Zastanawiam się co teraz robić, czy kupować drugi czujnik i liczyć, że jednak z nim jest coś nie tak czy szukać problemu gdzie indziej - w liczniku lub przewodach? Udało się komuś naprawić to w inny sposób niż wymiana czujnika? Od siebie dodam, że wyjęcie czujnika nie stanowi większego problemu. Wystarczy zdjąć koło od strony pasażera, włożyć głębiej rękę z kluczem oczkowym odgiętym 19 (albo 21?) i bez problemu daje się odkręcić (nawet bez kanału). (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-09-2018, 21:23 przez ksiezyc.)
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości