Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Czerwony SC III


broda1301
Zarejestrowani

A tylne fotele jasne?

Ma ktoś z kolegów taką tapicerkę?

Może fotel kierowcy się podarł i ktoś wstawił co leciało.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-01-2022, 18:52 przez broda1301.)

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

(15-01-2022, 18:50)broda1301 napisał(a): A tylne fotele jasne?

Ma ktoś z kolegów taką tapicerkę?

Może fotel kierowcy się podarł i ktoś wstawił co leciało.


Taka tapicerka, wszystkie fotele takie same, jasne a tyły i boki ciemne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
broda1301
Zarejestrowani

A przepraszam nie widziałem wszystkich zdjęć. Sorry.

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op Panowie i Panie,

Po małym śledztwie (raport z bazy auto dna oraz własne kontakty) wiem że auto jest bezkolizyjne- brak wpisów w bazie serwisowej Renault i nie ma większych wpadek serwisowych

Nie jest kradzione ani uznane za wrak.

Pozostaje pytanie na jakie dokumenty u typa mam zwrócić uwagę żeby w razie ewentualnego kupna nie mieć chryi przy rejestracji pojazdu?

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(27-01-2022, 09:28)Kapitan Powolny napisał(a): Pozostaje pytanie na jakie dokumenty u typa mam zwrócić uwagę żeby w razie ewentualnego kupna nie mieć chryi przy rejestracji pojazdu?
sprzedaje to niby firma i niny wszystko opłacone
więc dostajesz FV oraz zalezy skad auto
https://rankomat.pl/samochod/rejestracja...gK9R_D_BwE

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op Czyli tak naprawdę to zanim go ruszę z placu na kołach to powinienem mieć zrobiony przegląd zerowy jeśli auto nie ma go wykonanego oraz w dniu zakupu wykupić polisę na auto...

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(27-01-2022, 11:00)Kapitan Powolny napisał(a): zanim go ruszę z placu na kołach
w/g prawa musi byc zarejestrowany i opłacone OC
tyle prawo
zapewne dostaniesz wszystkie kwity "lewe" tablice krótkoterminowe OC i gość powie Ci ,ze możesz jechać do domu bo masz OC....
jak Policja Cie złapie to może przymknie oko a jak nie to laweta, parking policyjny i mandat (lub sąd) za poruszanie sie autem nieuprawnionym do ruchu....
a jeszcze gorzej jest przy kolizji takim autem

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Ghostman
Zarejestrowani

Samochód sprowadzony z Austrii "w całości". Sprzedawca może udostępnić miernik lakieru, ale nie chce powiedzieć czy coś było robione. Jazda próbna możliwa tylko po placu. Przebieg potwierdzony jakimś austriackim dokumentem. Trudno powiedzieć na ile weryfikowalny. Na pewno chcesz jechać taki kawał w ciemno? Ja mam np. 20km z Wro.
Co do rejestracji -takie coś Cię będzie interesowało. https://mojafirma.infor.pl/moto/auto/zak...ktyce.html

Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

op
(27-01-2022, 11:09)pio555 napisał(a):
(27-01-2022, 11:00)Kapitan Powolny napisał(a): zanim go ruszę z placu na kołach
w/g prawa musi byc zarejestrowany i opłacone OC
tyle prawo
zapewne dostaniesz wszystkie kwity "lewe" tablice krótkoterminowe OC i gość powie Ci ,ze możesz jechać do domu bo masz OC....
jak Policja Cie złapie to może przymknie oko a jak nie to laweta, parking policyjny i mandat (lub sąd) za poruszanie sie autem nieuprawnionym do ruchu....
a jeszcze gorzej jest przy kolizji takim autem

no właśnie.... tyle prawo.... Ideałem byłoby jechać po auto z gotowym ubezpieczeniem i tablicami- ale to nierealne w polskich warunkach.

Zostaje tylko laweta i przywieźć

(27-01-2022, 13:44)Ghostman napisał(a): Samochód sprowadzony z Austrii "w całości". Sprzedawca może udostępnić miernik lakieru, ale nie chce powiedzieć czy coś było robione. Jazda próbna możliwa tylko po placu. Przebieg potwierdzony jakimś austriackim dokumentem. Trudno powiedzieć na ile weryfikowalny. Na pewno chcesz jechać taki kawał w ciemno? Ja mam np. 20km z Wro.
Co do rejestracji -takie coś Cię będzie interesowało. https://mojafirma.infor.pl/moto/auto/zak...ktyce.html

No właśnie.... wg raportu autobazy auto jest bezkolizyjne ale w historii serwisowej Renault jest wpis z lipca 2011 roku o wymianie pasów bezpieczeństwa i napinaczy..... czyli w coś wjechał. Pytanie co zostało uszkodzone i jak bardzo

Nie upieram się żeby jechać po niego w ciemno. Jakby ktoś miał blisko i był w stanie za opłatą go dokładnie obejrzeć to byłoby super

ostatni przebieg zapisany w bazie Renault w roku 2017 to 104300 km

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-01-2022, 14:23 przez Kapitan Powolny.)

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz
Ghostman
Zarejestrowani

Wszystkie szyby w oryginalnych datach. Auto było lakierowane powtórnie na prawym błotniku. Jest też szpachla. Miernik pokazał od 400 do 600 mikrometrów. Prawe przednie drzwi były malowane i mają około 220-260 mikrometrów. Reszta z tyłu była polerowana i pokazuje poniżej 100 mikrometrów. Po za tym auto równo trzyma od 140 do 160 mikrometrów. Na zdjęciach widać, że maska od strony pasażera była odkręcana. Błotnik też. Zaczep reflektora jest poklejony na jakiś silikon. Zderzak też był zdejmowany i poskładany na byle jakie wkręty. Czujniki  parkowania przednie wariują. Zbiorniczek płynu chłodniczego w różnych kolorach błota i trawy. To co widać na zdjęciu to maź. Olej wyglądał na świeży. Samochód odpalił bez problemu i równo pracował. Poczęstował białym dymkiem dosyć gęstym. Wsteczny gumowo chodzi, pozostałe biegi ok. Wnętrze było palone i to czuć oraz widać. Wszystkie plastiki solidnie były plakiem potraktowane, aż mi się ręce kleiły. Panel sterowania szybami był wyjmowany i na wkręt przykręcony. Radio gra chociaż wyświetla w jakimś dziwnym języku. Schowek podłokietnika ma spory luz w prawo i lewo. Materiały z boczków i ze schowka środkowego się odklejają. Światełko daszka kierowcy nie działa. Nawiew centralny wepchnięty razem z kulkami sterującymi. Z lewego schowka pod nogami mocno śmierdzi pleśń i też ją widać. Lewy ogranicznik szuflady kierowcy wyrwany. Pasy ponaciągane mocno, trudno powiedzieć czy były wymieniane, bo nie ma dat. Tył w dużo lepszym stanie. Z klapy bagażnika wychodzi ruda (widać na zdjęciu). Spod środkowego światła stop jakiś silikon wystaje. Koło zapasowe pełnowymiarowe i zestaw do wymiany są. Dach szczelny, ale warunki pogodowe nie pozwoliły na otwarcie. Przycisk klapy bagażnika jak na zdjęciach. Dodatkowo otwarcie auta nie powoduje otwarcia bagażnika. Akumulator trup.


Przebieg rejestrowany tylko do 2015 roku i wtedy miał 86kkm. Wg jakiegoś dokumentu w czerwcu 2020 miał 204kkm przy czym dokument jest nie podpisany, nie ma pieczątki ani nic.
Dokumentów nie zobaczyłem, bo miał je szef, a szefa nie było.

Kod:
Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Renault
VIN: VF1JZ0V0643703516

============1==============
P1525(F3)
Raw code: 1525F3
ECU: Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
OBDII: Air Bypass Valve System

============2==============
B1229(11)
Raw code: 922911
ECU: EMM
Status: Test się nie powiódł, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu

============3==============
C1168(79)
Raw code: 516879
ECU: Hill start assist[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu

============4==============
U0155(00)
Raw code: C15500
ECU: Hill start assist[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
OBDII: Data bus, instrumentation control module - no communication


Bałbym się kupić to auto ze względu na to co się dzieje pod maską (dziwne kolory w zbiorniczku chłodniczym, świeży olej i biały dym). Nie zachęca też jakość wykonania napraw. Wszędzie jakieś byle jakie wkręty. Zastanawia mnie też korozja na mocowaniach tylnych foteli.
Komis prezentuje się na raczej oszczędny w każdym calu.

[Obrazek: DSC-1212.jpg] [Obrazek: DSC-1213.jpg] [Obrazek: DSC-1214.jpg] [Obrazek: DSC-1215.jpg] [Obrazek: DSC-1216.jpg] [Obrazek: DSC-1217.jpg] [Obrazek: DSC-1218.jpg] [Obrazek: DSC-1219.jpg] [Obrazek: DSC-1220.jpg] [Obrazek: DSC-1223.jpg] [Obrazek: DSC-1224.jpg] [Obrazek: DSC-1225.jpg] [Obrazek: DSC-1226.jpg] [Obrazek: DSC-1227.jpg] [Obrazek: DSC-1228.jpg] [Obrazek: DSC-1229.jpg] [Obrazek: DSC-1230.jpg] [Obrazek: DSC-1231.jpg] [Obrazek: DSC-1232.jpg] [Obrazek: DSC-1233.jpg] [Obrazek: DSC-1234.jpg] [Obrazek: DSC-1238.jpg] [Obrazek: DSC-1239.jpg] [Obrazek: DSC-1240.jpg] [Obrazek: DSC-1241.jpg] [Obrazek: DSC-1242.jpg] [Obrazek: DSC-1243.jpg] [Obrazek: DSC-1244.jpg] [Obrazek: DSC-1245.jpg] [Obrazek: DSC-1247.jpg] [Obrazek: DSC-1248.jpg]

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-01-2022, 18:07 przez Ghostman.)

Odpowiedz
[-] 8 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi Ghostman za ten post post:
  • adi84, krosser, makartur74, marecky, Mati, PunkRock86, rav130@wp.pl, servoos




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

5 gości