sportway
1,627
331
120
INNY
2018
INNY
Był SportWay 1.8
op
Ostatnio coraz częściej odpala za trzecim razem. Silnik łapie jednak nie może wejść na obroty. Później np ze 3 dni jest ok. Nie pomaga wciśnięcie pedału gazu podczas kręcenie rozrusznikiem. Podczas jazdy nie gaśnie i jałowe są prawidłowe.
Uruchomienie za 3-cim razem: https://www.flickr.com/photos/147801600@...res/Kgq01f
Uruchomienie za 1-szym razem: https://www.flickr.com/photos/147801600@...res/673Q6K
P.S. Obie wskazówki oszukują o jedną kropkę do góry (widać jak się same podnoszą po przekręceniu kluczyka), ale to opisywałem w innym poście.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-01-2017, 22:42 przez sportway.)
•
pio555
31,321
125
11118
3,033
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 22-01-2017, 22:44
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
sportway
1,627
331
120
INNY
2018
INNY
Był SportWay 1.8
op
Nie wydaje mi się. Dziś jeszcze przy takiej sytuacji pokręciłem dłużej, zapalił ale zszedł na obroty chyba 300 bo przestawał ładować. Wystarczy przejechać kawałek i już ma normalne. Chyba trzeba będzie na wiosnę czyścić krokowca, przepustnice itp. Żeby to się człek czasami nie nudził.
•
filozof
5,202
19
1614
1,922
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 24-01-2017, 10:46
Posłuchaj jak się pompa paliwa załącza. Wiem, że to trudne, ale jednak słychać. Pio może mieć rację. Mój też pali jak chce i mam 99% pewności, że to pompa. Jak się skupię, to słychać kiedy mogę kręcić, bo pompa się kręci.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
gblokers11
75
0
3
12
SC I ph II
2001
1.4 i 16V 95KM, 1999-2001
Nysa
Miałem podobny przypadek i zacząłem od wymiany akumulatora. Poprzedni ledwo kręcił na mrozie u mnie to pomogło. I jeszcze jak są duże mrozy to przekrecam Stacyjke az zgasną kontrolki i wyłączam zapłon i tak ze 3 razy .
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 27-01-2017, 18:48
(27-01-2017, 18:43)gblokers11 napisał(a): . I jeszcze jak są duże mrozy to przekrecam Stacyjke az zgasną kontrolki i wyłączam zapłon i tak ze 3 razy . a co takim sposobem chcesz osiągnąć?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
sportway
1,627
331
120
INNY
2018
INNY
Był SportWay 1.8
op
Rano pali idealnie, jak go najdzie ten moment w ciągu dnia to obserwowałem, że muszę dłużej kręcić i odpala z obrotami ok 500 i nie podnosi ich. Wystarczy, że ruszę i już przy wrzucaniu drugiego biegu widzę, że są ok.
•
gblokers11
75
0
3
12
SC I ph II
2001
1.4 i 16V 95KM, 1999-2001
Nysa
Przeczytałem to na jakimś forum i u mnie to pomagało. Wiem że chodziło o pompę paliwa ale co dokładnie to nie będę wymyślał .
•
sportway
1,627
331
120
INNY
2018
INNY
Był SportWay 1.8
op
Przegoniłem go na wysokich obrotach przez kilkadziesiąt km i jak na razie już ponad 2000km jest ok ;) Dziwne to aucisko.
•
|