Łukasz Patela
22
0
0
1
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Skwierzyna
op
Witam.
Prosze o pomoc w ustaleniu co jest powodem cykania przekaźnika, ktory znajduje się w kabinie w skrzynce po lewwj stronie od kierowcy. Sa tam dwa przekaźniki nie wiem ktory cyka ale ten pierwszy od gory( różowy) sie grzeje. Nie jest jakos goracy ale czuc cieplo.
Cykanie wystepuje glownie zanim auto sie nagrzeje, cyka wtedy prawie z każdym nacisniecien lub puszczeniem sprzęgła, dodaniem lub odpuszczeniem pedału gazu w okolicach 2000 obr. I czasami jak mu sie zachce nawet podczas jazdy ze stałą prędkością. Na luzie oraz na cieplym silniku też czasami cyknie ale rzadko. W manualu znalazłem, że jest to Przekaźnik elektrycznego podnośnika szyb lub przekaźnik żarówek ksenonowych. Szyby działają, ksenonow nie mam.
Teraz tak, podczas takiego cykniecia na dosłownie sekundę przygasaja światła zarowno mijania jak i długie oraz słabną nawiewy. Kupilem taki sam przekaźnik, oryginalny- używany, ale nadal nic sie nie zmieniło.
Akumulator ok, zrobiłem test wyszedl książkowo. Nie wiem gdzie szukac przyczyny. Może ktos miał podobny problem i mnie nakieruje?
TomaszB napisał 08-01-2018, 09:50:
Po pierwsze:Zgodnie z regulaminem który zaakceptowałeś przy rejestracji pierwszy post powinien znajdować się w Powitaniach http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania .Następny post proszę napisać w powitaniach.
Po drugie : proszę uzupełnić dane auta w profilu, tak naprawdę nie wiadomo nawet jakiego auta ten problem dotyczy,
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-01-2018, 09:50 przez TomaszB.)
•
Grzesieksz
435
1
145
369
SC II ph I
2005
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Gorlice
Prawdopodobnie to przekaźniki od grzałki elektrycznej znajdującej się w nagrzewnicy.
Jest jak jest
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 08-01-2018, 10:07
na 100% włączają się grzałki, jak obroty spadają np na postoju to mogą się wyłączać i stąd to pykanie
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Mati for this post
• Wojtas190
Łukasz Patela
22
0
0
1
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Skwierzyna
op
Czasami nawet czuc jakby silnik chciał sie zasusic, czuc takie szarpniecie jakby mu prąd odcinalo. Nie wiem jak to okreslic dokladnie. A tan przaznik od grzalki to ten co opisaem czy znajduje sie w innym miejscu?
•
andrzejwa
2,642
54
1284
321
SC III ph I
2011
1.5 dCi FAP 110KM, 2011-2011
Chełm/Trawniki
Są dwa lub trzy inne przekaźniki do grzałek, umieszczone pod deską na skrzynką bezpieczników.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-01-2018, 10:59 przez andrzejwa.)
•
A2-eR11
3,226
23
889
1,650
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 08-01-2018, 11:07
Uzupełnię, dwa lub trzy przekazniki w zaleznosci od mocy grzalek zastosowanych w scenicu.
•
Łukasz Patela
22
0
0
1
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Skwierzyna
op
No to trzeba bedzie rozebrac pulpit i sprawdzic. A moze to byc wina czegos innego poza uszkodzonym przekaznikiem? Np. Uszkodzona grzałka ?
•
Mati
26,569
101
4838
4,483
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 08-01-2018, 14:09
(08-01-2018, 14:06)Łukasz Patela napisał(a): No to trzeba bedzie rozebrac pulpit i sprawdzic. A moze to byc wina czegos innego poza uszkodzonym przekaznikiem? ale to nie jest myślę jakiś problem, pewnie masz grzałki 1800W i po ich załączeniu u mnie zawsze pykają orzekaźniki czy światła przygasają. Jest tak duży pobór prądu że to normalne zjawisko
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Mati for this post
•
scrabi
32,540
103
12132
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 08-01-2018, 15:10
u mnie jest to samo .Najbardziej zauważalne jak temperatura grubo poniżej zera.....
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
ko-ma
9,614
28
1638
40
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 08-01-2018, 15:24
Co prawda, mam na pokładzie słabszą grzałkę, ale i tak załączenie jest słyszalne (cyknięcie przekaźnika) i zauważalne (przygaśnięcie świateł, gdy silnik jest na wolnych obrotach).
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
•
|