Co nastepne moze sie zepsuć w moim GS3 2009 1.6 16v lpg
op
Jakoś nie mam sumienia sprzedac
auta w ktorym coś stuka.
Zmieniałeś może ten elektrozawór zmiennych faz ? On też wieczny nie jest i przy takim przebiegu jak Twój, warto do niego zajrzeć, czy czasami sitko nie jest przytkane i czy nie lata w środku tłoczek.Ja mam przebieg mniejszy (235 tyś)ale nawet przy -10, nic mi do tej pory nie terkotało, ale jeżdżę na olejach 5W30 i zmieniam co 8-10 tyś. Koszt elektrozaworu Pierburg ok 250 zł .
op
Mechanior mowil, ze elektrozawor byl
czyszczony. @ pio555 juz o tym wspominal. Zastanawiam sie nad wymianą tego ustrojstwa. Po netach pisali, ze jakies paprochy wpadly do pompy oleju. Ja jezdze na 5w40 elf sxr plus ceratech. Co cielawe na mannolu 5w40 terkotanie bylo rzadsze. @ pablito1980 ciezko sie ten zawor wymienia ? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-12-2024, 17:47 przez ljs_ljs_ljs.)
Jeszcze go nie wymieniałem, bedę wymieniał z rozrządem na wiosnę. Wymiana trwać może z 10 min. Zdjęcie wtyczki i odkręcenie jednej śrubki. Na youtubie gdzieś to widziałem.Błędów po podpięciu kompa nie masz żadnych odnośnie zmiennych faz?
op
Elektrozawór wymieniony. Pierburg. Zobaczymy rano .
Z innej beczki, zobaczymy ile sprzegło wytrzyma. Bo gostek który wyjezdzal/wjezdzał do warsztatu, mowil, ze jak sie rusza tym gruzem, to sprzegło bierze dopiero na górze. Ja tego nie odczuwam.
op
Na nowym elektrozaworze również terkota. Temperaturta rano bylo -6. Czylu wyglada ze to nie to.
Mimo wszystko dziekuje wszystkim za dotychczasowe sugestie. Dalej z tym nic nie zrobie. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-12-2024, 09:55 przez ljs_ljs_ljs.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości