Co nastepne moze sie zepsuć w moim GS3 2009 1.6 16v lpg
(27-11-2024, 20:16)twilk7 napisał(a): @ user64 ile zarabia dobry pracownik w Twojej branży? Jakie masz koszty użytych materiałów do wykonania usługi, takich jak np. chemia, czyściwo itp. ?Masz koszty ogrzewania hali, KGO, UDT, komputery, licencję a teraz tokeny dostępu online do bazy danych danej marki? ? Chętnie porównał bym Warsztat, o którym mówię, to mały warsztat, typowo mechaniczny, gdzie na słowo token przewracają oczami. Nie mają, CDIF3 tym dysponują. To tez koszt, rozumiem, al;e jak mówiłem w innych branżach są podobne koszta. Skoro mnie pytasz to ja mam koszty związane z sitami BGA, nie ma tu jeszcze abonamentów, ale średniej klasy maszyna to 250k zł. A mówimy tylko o jednej. Wybacz, ale hala i ogrzewanie oraz prąd dotyczy wszystkich. Po prostu mechanikom we łabach się przewraca. gdybym liczył podobnie, to prosta wymiana gniazda USB w telefonie kosztowałaby 600zł, to jest ten poziom. (27-11-2024, 20:21)twilk7 napisał(a): Może gość nie miał ochoty robić tego w Twoim aucie i podał cenę zaporową? Może, ale nie sądzę, bo ceny podobne w kilku. Po prostu, łagodząc moje wcześniejsze wypowiedzi, państwo nas zbyt mocno dojeżdża wszystkich. Ale nie możemy zapominać iż, duża część ludzi zarabia minimalną, a mediana jest gdzieś w okolicy 4k netto. Zatem prosta sprawa naprawy turbiny w aucie to ponad połowa pensji. Czy zatem można się dziwić, że jeździ się trupami często? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-11-2024, 20:39 przez user64.)
op
Odpalam rano dziada....
... "znow slysze to terkotanie". Nie to od kzfr, ale to co prawdopodobnie jest od elektrozaworu kzfr. No nie.... Czyzby mechanior nie sprawdzil tego. Ech chyba @PunkRock86 mial racje i znowu dalem sie wyru...ć. Trzeba rano czyhac i nagrywac z tel.
op
Chyba wiem jaka moze byc przyczyna terkotania. (Rozrząd po wymianie z KZFR )
Otóż... w moim "gruzie" oryginalna miarka do paliwa byla plastikowa i powyginana jak jelito grube. Oczywiscie mi pekła w 2023 ..i czesc jej zostala w silniku. Zapewne jej czesci wpadły do miski olejowej. Podejrzewam ze jakas czesc plastikowa moze lekko blokować smok olejwoy ( czy jak to sie tam nazywa). Z racji ze w lecie jest lepsza pompowalnosc oleju niz w ponizej zero, to problem wystepuje w zimie i wtedy popyhacze hydrauliczne terkotaja. (I tylko podczas pierwszego odpalenia) (14-12-2024, 12:36)pio555 napisał(a): Teoria raczej niewłaściwąOczywiście, że może to być dobry trop. Znamy go bardzo dobrze z silników 1,6 HDi. Wystarczy, że smok został lekko przytkany, co powoduje niższe ciśnienie oleju, zwłaszcza przy niższych temperaturach otoczenia. Poprzednie Picasso kupiłem z zatkanym smokiem, gdzie kilku magików postraszyli poprzednia właścicielkę, że silnik dokonał żywota, ja go naprawiłem za 170 złotych. Bez zrzucenia miski tego nie stwierdzisz. Wysłane z Redmi 13 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-12-2024, 12:56 przez twilk7.)
op
Gruz przeszedł przeglad bez zająknięcia. Zdziwiłem sie, bo kontrolowali spaliny.
Diagnosta wkrecił go na wyzsze na jakis czas ( moze z minute). Wedlug tego co wychodzi z wydechu, stan silnika bardzo dobry.
op
Kolejne nagranie z terkotania,
bo temp ujemna. Dla tych co nie czytali calosci: Pasek i KZFR robione na poczatku listopada 2024. Takie terkotanie Juz od ponad roku, ale tylko jak temp zewnetrzna w okolicy zera lub mniej. Dzis bylo minus 4. https://drive.google.com/file/d/1EzW3R9g...p=drivesdk |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości