Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Ciężko odpala


ko-ma
Zarejestrowani

U mnie 5 sekund to się czeka, ale na zagrzanie świec. Rozrusznik kręci sekundę-dwie.
Latem doprowadziłem do porządku szczelność przewodów paliwowych.
I nie piszcie mi, że nie da się uniknąć pęcherzyków powietrza.
Da się.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe , III Ph I , Suzuki SX4 1,6 4x4
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

A kto Ci tak napisał?

Wysłane z kalkulatora..

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
bartas
Zarejestrowani

op
(10-11-2016, 17:53)Mati napisał(a): Kręcił dłużej żeby dobić ciśnienia... Jutro podpompuj i zobacz jak zapali
Podpompowałem (ciężki dostęp do tej gruszki) ,w przewodach widoczne były pęcherze powietrza. Przy odpalaniu silnik łapał z przerwami.
Teraz jak to powietrze z przewodów wyeliminować?

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

powietrze z przewodów samo się wyeliminuje, jeśli Ty wyeliminujesz powód ich powstawania

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Dokładnie. Układ sam się odpowietrza.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
pawelli
Zarejestrowani

powietrzem nie ma co się stresować .
Jak to mówił klasyk "jest zima jest zimno" i to jest odpowiedź na dłuższe kręcenie rozrusznika.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

dziś mój scenic również po postoju ok 24 godzin kręcił ciut dłużej niż zawsze, ale chyba to związane jest z niższą temp. Jak będzie tak kolejnym razem będe sprawdzać czy jest powietrze w przewodach albo zabierać się za świece.

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
bartas
Zarejestrowani

op Ja dziś gruszkę nacisnąłem ok. 15-20 razy i odpalił od strzała. Po odpaleniu widać przez chwilę jeszcze pęcherze powietrza w przewodach, ale po chwili znikają.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi bartas za ten post post:
  • Mati
A2-eR11
Zarejestrowani

U mnie uruchamia sie na rozruszniku tak samo, czy latem czy zima. Jedynie co dluzej to sie podgrzewa swiecami, to jest wyrazna roznica.
Jak zacznie juz krecic rozrusznikiem to odpala od strzalu. Jedynie co czasem mu cos odbije to o jeden obrot wiecej zrobi, ale to wina powietrza jest ktore czasem mi sie dostanie do przewodow. Mam nieoryginalne w tej chwili i gdzies tam lekko czasem lubi zassac.

Takze prawidlowo powinien odrazu odpalic po jednym obrocie. Jesli jest wszystko sprawne.
Diesel o tyle jest wdzieczny, ze tam jak nie pali to albo niegrzeje swieca, albo powietrze w paliwie przed pompa jest, bo dalej to sie sam odpowietrza scenic.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:
  • Mati
pawelli
Zarejestrowani

(12-11-2016, 23:28)bartas napisał(a): Ja dziś gruszkę nacisnąłem ok. 15-20 razy i odpalił od strzała. Po odpaleniu widać przez chwilę jeszcze pęcherze powietrza w przewodach, ale po chwili znikają.

Bartek,
Może pomyśl o zaworku zwrotnym pomiędzy pompą a litrem paliwa - bo ewidentnie cofa Ci paliwo.
Mnie kręci trochę dłużej po nocy - ale to może 1 - 2 obroty rozrusznika - no ale u mnie to to świeczki / lub kilku świeczek nie ma od kliku lat ;)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości