A ja szczerze mówiąc odpuściłbym sobie Scenica w takim zakresie cenowym.
W zasadzie jedyne co można brać pod uwagę to tylko I phI, a i tak większość będzie totalnie złachana.
To są już stare, bardzo często wyeksploatowane samochody.
Masz 4.000 do dyspozycji, szukasz egzemplarza w kwocie niewiele poniżej 4.000 - a gdzie koszty przerejestrowania? Ubezpieczenie które pewnie niebawem się kończy? Podstawowy serwis typu olej, świece, filtry? Znając życie i wiek auta to od razu trzeba też myśleć o rozrządzie, hamulcach i oponach.
Taka moja skromna opinia
A teraz po doświadczeniach ze Sc I ph I - przede wszystkim korozja. W takich pieniądzach na pewno auto będzie chrupało i to jest fakt
Dobrze przepatrz progi, błotniki tylne, schowki w podłodze, a zwłaszcza podłogę pod siedzeniem pasażera - tam gdzie akumulator. Bardzo uważnie sprawdź zawieszenie, zwłaszcza tylna belka to mankament a serwis nie jest tani, zwłaszcza przy takim budżecie. W I ph I trzeba też pilnować, czy przypadkiem nie stoi woda pod maską w okolicach jednostki sterującej, bo niestety zdarza się to i to nierzadko, przy opcji z centralnym zamkiem na podczerwień lubi już coraz częściej też i to padać, a wtedy trzeba zdejmować Immo (mnie to kosztowało 4 stówki kiedyś :P ).