Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Centralny zamek


Oktawiusz
Zarejestrowani

Torx tak wygląda

[Obrazek: p_080435020_1.jpg]

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
cinas
Specjalisci

Link do innego forum gdzie jest na II opisane ale w III jest tak samo CIACH

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-05-2014, 21:04 przez Mati.)

Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw.  www.tele-elektro-bis.pl


Odpowiedz
Aspirant44
Zarejestrowani

op Octawiusz, wielkie dzięki ale wiem jak wygląda torx, czy ta śruba do wykręcenia znajduje się od wewnątrz drzwi (po zdjęciu poszycia)?

Odpowiedz
cinas
Specjalisci

Pod klamką

Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw.  www.tele-elektro-bis.pl


Odpowiedz
Aspirant44
Zarejestrowani

op Udało się wreszcie!!Thumbup. Żeby wymienić zamek (który musiałem wyjąć z kasetą) trzeba usunąć wkładkę zamka - po uprzednim zdemontowaniu boczka z tapicerką i drobnej zaślepki w drzwiach, wyjęcie klamki i zamek w dłoni. Nowy zamek kupiony, założony i super działa.Thumbup

Odpowiedz
jnbielawski
Zarejestrowani

Witam. Mam podobną sytuację. Wygląda to tak: zamykam z pilota ale nie za każdym razem mogę otworzyć z pilta dzrzwi kierowcy.Dopiero za drugim (naciskając na przycisk otwierania) a nieraz za trzecim.Po podpieciu klipa okazało się że linia cann ma drzwi kierowcy ma zwarcie do masy. Właśnie to chcę usunąć i dlatego założyłem nowy wątek odnośnie zwarcia linni can.
Posprawdzaj przewody a przede wszystkim przewody Cann łącznie z wtyczką pomiędzy drzwiami a słupkiem.
Jan

Jeżeli poradziłeś sobie z tym problemem to napisz jak go usunąć.
Jan

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-07-2014, 16:46 przez jnbielawski.)

Odpowiedz
pacha
Zarejestrowani

Odświeżam temat.
Mam problem przy GS3 nie zawsze zamyka drzwi kierowcy nie zawsze otwiera . Koniecznie dla pewności zamykam kluczykiem który jest w karcie.
Myślałem że to linka od klamki wewnętrznej ale po kilku prób rozbiórki i złożenia problem nadal występuje . Do otwarcia też przeważnie używam kluczyka.
Problem występuje ok kilku dni przymarzła szyba i wyrwał się jeden zaczep szyby.Rozebrałem drzwi zaczep naprawiłem i wtedy zauważyłem problem.
Proszę o jakąś sugestię elektryka-mechanika.

Odpowiedz
pacha
Zarejestrowani

Problem rozwiązany . Uszkodzeniu uległ silniczek który steruje pracą centralnego zamka. Jako że dostępność do używanych części jest żadna postanowiłem we własnym zakresie dokonać naprawy. Jak dostać się do zamka kolega wcześniej napisał jednak w wersji bez HF nie ma konieczności demontażu klamki zewnętrznej.Po prostu odkręcamy zamek od drzwi przykręcony 3 śrubami rozłączmy linkę klamki wewnętrznej i zewnętrznej troszkę manewrowania żeby grot od wkładki zamka uwolnić od zamka i pyk jest na wierzchu.
Zamek jest rozbieralny o można go go bez problemu rozdzielić na 2 części. Jedną mechaniczną a drugą elektryczną w której znajduje się rzeczowy silniczek. Silniczek po podłączeniu na krótko przycinał się więc postanowiłem wymienić go całego . Numer silniczka fc-280sc-18180 niestety dokładnie takiego samego nie udało mi się kupić i nabyłem u użytkownika  http://allegro.pl/show_user.php?uid=1138118  silniczek o długości wałka 45 mm. Po zdjęciu ze starego silnika "ślimaka" i założeniu na na nowy silniczek ( wałek musiałem go trochę zagnieść żeby nie miał zbytniego luzu) przystąpiłem do montażu. Niestety pojawił się jeszcze jeden problem po złożeniu zamka w całość i pierwszej próbie odpalenia okazało się że zamykając samochód drzwi się nie ryglują natomiast otwierając auto zamek się zamykał.  Pozostało zamienić bieguny przy silniczku i poskręcanie wszystkiego do kupy.
Koszt naprawy to tylko zakup nowego silniczka czyli 44 złote.Myślę że kupując używkę za około od 80 do 150 zł (ceny za prawy zamek) myślę że opłacało się pomarznąć i mieć obdrapane łapki.
Teraz wszystko działa  niestety nie zrobiłem żadnej dokumentacji ale służę pomocą.

Odpowiedz
young.spot07
Zarejestrowani

Witam po przeczytaniu tej wiadomości zakupiłem ten silniczek i wymieniłem i wszystko działa tak jak pisałeś w 100% do momentu kiedy nie otworzyłem szyby i cos mi pociągła i wyrwała i okazało się ze wypadła z klamki linka wszystko zdemontowałem sprawdziłem i zabudowałem od nowa i problem jest taki ze nie blokuje mi drzwi ani z pilota ani kluczykiem klamka chodzi i silniczek tez słychać podczas zamykania i otwierania a drzwi kierowcy są cały czas otwarte już 3 dni nad tym siedzę i niby wszystko w zamku chodzi bo rozbierałem go  już kilka razy i składałem a problem dalej ten sam może jeszcze cos uszkodziła ta szyba ale nie mam pojęcia co

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

4 gości