op
Witam.
Autko straciło moc, na desce wyświetla mi się tzw. EKG komputer pokazał błąd p1813 oraz p1814 Rozkręciłem i sprawdziłem intercooler - w środku była minimalna ilość oleju, czyściłem EGR, co mogę jeszcze sam sprawdzić ?
Pytanie drugie jak sprawdzić czy trubosprężarka działa ? Kolega mówił mi że należy odpiąć rurki od zaworu podciśnienia sterującego turbiną, czy jest to zaworek z numerem 3 widoczny na zdjęciu ? Kolejne pytanie do el.zaworu nr 1 z kolektora dochodzi gumowy wężyk, w kolektorze było to całkowicie zasyfione nagarem i udało mi się wyczyścić prz pomocy igły do czego służy ten zaworek ?
Coś mnie podkusiło i bez zastanowienia rozkręciłem pompę vacuum. W środku są trzy blaszki i pytanie czy dobrze kombinuję, że powinny być w takim położeniu jak na zdjęciu ?
Po rozkręceniu ze środka wylało się kilkanaście kropli oleju, czy to normalne a jeśli tak to czy przed skręceniem powinienem nalać tam kapkę oleju ?
Z góry dzięki za odpowiedzi
Witam.
Autko straciło moc, na desce wyświetla mi się tzw. EKG komputer pokazał błąd p1813 oraz p1814 Rozkręciłem i sprawdziłem intercooler - w środku była minimalna ilość oleju, czyściłem EGR, co mogę jeszcze sam sprawdzić ?
Pytanie drugie jak sprawdzić czy trubosprężarka działa ? Kolega mówił mi że należy odpiąć rurki od zaworu podciśnienia sterującego turbiną, czy jest to zaworek z numerem 3 widoczny na zdjęciu ? Kolejne pytanie do el.zaworu nr 1 z kolektora dochodzi gumowy wężyk, w kolektorze było to całkowicie zasyfione nagarem i udało mi się wyczyścić prz pomocy igły do czego służy ten zaworek ?
Coś mnie podkusiło i bez zastanowienia rozkręciłem pompę vacuum. W środku są trzy blaszki i pytanie czy dobrze kombinuję, że powinny być w takim położeniu jak na zdjęciu ?
Po rozkręceniu ze środka wylało się kilkanaście kropli oleju, czy to normalne a jeśli tak to czy przed skręceniem powinienem nalać tam kapkę oleju ?
Z góry dzięki za odpowiedzi